minouesmee schreef:Almere ruitersport heeft volgens mij nog een mustard in full dressuur. Nu met 25% korting.
Staat in hun story op Instagram.
Volgens mij is dat de Citron met een slecht filter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LIJM schreef:Blijf niet doorvragen. Is ook wel zo netjes naar LeMieux toe om geen dingen te verklappen.
Ik heb overigens de kleuren van de nieuwe collectie wel al besteld/gereserveerd. Maar ik had deze mening ook toen ik de kleuren nog niet wist. Kwam toevallig een foto tegen, was ook heeeel snel weg die foto.
LIJM schreef:Blijf niet doorvragen. Is ook wel zo netjes naar LeMieux toe om geen dingen te verklappen.
Ik heb overigens de kleuren van de nieuwe collectie wel al besteld/gereserveerd. Maar ik had deze mening ook toen ik de kleuren nog niet wist. Kwam toevallig een foto tegen, was ook heeeel snel weg die foto.
Jessie2020 schreef:LIJM schreef:Blijf niet doorvragen. Is ook wel zo netjes naar LeMieux toe om geen dingen te verklappen.
Nou ze vinden dat denk ik maar wat mooi hoor al due reuring en aandacht. En die zgn rechtszaken vallen vgl mij wel mee.
Jessie2020 schreef:bliksemflits schreef:En meerdere hier worden kriegelig van dat gedram over de nieuwe kleuren.
En dan nog steeds kun je beleefd blijven.
Jessie2020 schreef:Ja dat je er zat van bent is duidelijk bliksemflits. En natuurlijk mag je dat zijn en ook uiten. Ik vind alleen dat je je nu en vooral tegen ava (“houd gewoon je mond”) wat kattig en onbeschaafd uitdrukt. Dat komt de sfeer niet ten goede. Ik lees ook wel eens over wat posts heen die mij niet bepaald boeien, maar dit topic is voor iedereen die van Lemieux houdt. Daar hoeft niet eerst een bliksemflits- filter overheen wat wel of niet gepost mag worden.