CharxHebe schreef:Zie m wel bij hypostore denk ik maar is het dan kleur grijs?
Nee asphalt heet de kleur.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CharxHebe schreef:Op vos kan nog best veel. Heb de pink pearl besteld, die wil ik al jaren maar dat is dan weer niet mooi op vos. Winterberry zou ik ook graag willen maar lijkt me niet mooi op vos![]()
Dark sky (zoek nog een shirt iemand tips?)
[ [url=m/CNB3pC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Champagne
[ [url=m/VUZStE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Steelblue
[ [url=m/oNYoK2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bordeaux
[ [url=m/sL73LY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Purple gold
[ [url=m/VxYiNl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Olive
[ [url=m/Xb1qWJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Navy
[ [url=m/Ji4uhK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jessie2020 schreef:[ [url=m/UBJ32M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mn laatste setje. Bij de Lemieux Loire ice blue heb ik het mockneck truitje van Anky in de kleur slate blue gevonden.
Hier zoek ik ook nog een vest of jasje bij. Iemand tips? Zou natuurlijk mooi zijn als ik kan combineren met het vestje voor de mustard set.
Jessie2020 schreef:Die onderste kleur vind ik wel echt gaaf... beetje dat vergrijsde blauw.
Heb je ervaring met deze vesten in het echt? Ik ben soms bang dat dit stofje er al snel “goedkoop” uitziet. Begrijp me niet verkeerd... ik hartje goedkoop, maar het mag er niet zo uitzien.
Jessie2020 schreef:Ja ik was zo blij dat ik iets vond, helaas wel duur dus. Zal je net zien!!! Het vest was 129 euro ofzo geloof ik. Maar het heeft wel een heel luxe uitstraling zo bij elkaar. Heeft iemand nog ideetjes voor een extra baselayer eronder? In het dark sky dekje zit ook iets van rosé goud dus misschien dat ik daar nog iets mee kan.
Lapach schreef:CharxHebe schreef:Op vos kan nog best veel. Heb de pink pearl besteld, die wil ik al jaren maar dat is dan weer niet mooi op vos. Winterberry zou ik ook graag willen maar lijkt me niet mooi op vos![]()
Dark sky (zoek nog een shirt iemand tips?)
[ [url=m/CNB3pC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Champagne
[ [url=m/VUZStE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Steelblue
[ [url=m/oNYoK2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bordeaux
[ [url=m/sL73LY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Purple gold
[ [url=m/VxYiNl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Olive
[ [url=m/Xb1qWJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Navy
[ [url=m/Ji4uhK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welk shirt is het bij de purple gold? Ik heb gezocht op decatlon maar kom er niet precies uit en staat echt super bij elkaar
Jessie2020 schreef:[ [url=m/av4R7c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is nog een tweede setje. Uit frustratie dat ik de Lemieux mustard nergens kon krijgen ben ik uitgeweken naar Kentucky in de kleur (jawel!) mustard. Heel supermooi fluweel heeft echt een luxe uitstraling.
Daarbij gele sokken van de huidige collectie van Harry’s horse.
En het trainingsshirt van Anky in de kleur yellow. In de winkel zag ik ook de mockneck golden yellow van Anky hangen maar die was minder “warm” van kleur dan dit vest en iets lichter.
Ik vind het vest van pikeur er niet zo super bij staan Dus ik ben op zoek naar wat bruins voor op het trainingsshirt. Iemand een tip???
Oh ja het komt bij zowel zwart als cognac tuig.