Winderen gel bit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Re: Winderen gel bit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 15:00

Ik heb bij winderen zelf besteld. Een week testen zou voor mij toch niet voldoende zijn en heb al fijne ervaringen met het bit voor mijn vorige paard dus het is een (duur) gokje. Maar elke 3 maanden een nieuwe trust ook :x

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 14:50

Is hier toevallig ook iemand die zijn winderen bit, slim 12,5cm voorkeur wit/ bustrens/ dubbel gebroken ook wil verkopen? Flex en super flex stang mag ook worden aangeboden.

Wil hem graag proberen maar kan nergens iets voor interessante prijs vinden :o

Wen1986

Re: Winderen gel bit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 09:46

Ook in ben op zoek naar een goed alternatief voor het Trust Inno Sense Flexi Soft bit. Ik heb deze half januari aangekocht, hooguit 10x mee gereden (ik heb een jonkie van 3,5) en gister is het bit gewoon gebroken. Ik heb de ruitershop waar ik hem gekocht heb uiteraard aangeschreven want dat ze geen garantie op kauwen geven tot daar aan toe, maar breken? Mijn paard is onlangs naar de tandarts geweest en er zijn ook geen haken o.i.d.
Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met de Trust Inno Sense Flexi Soft maar wel goede met de tegenhanger van Winderen?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 16:48

Wen1986 schreef:
Ook in ben op zoek naar een goed alternatief voor het Trust Inno Sense Flexi Soft bit. Ik heb deze half januari aangekocht, hooguit 10x mee gereden (ik heb een jonkie van 3,5) en gister is het bit gewoon gebroken. Ik heb de ruitershop waar ik hem gekocht heb uiteraard aangeschreven want dat ze geen garantie op kauwen geven tot daar aan toe, maar breken? Mijn paard is onlangs naar de tandarts geweest en er zijn ook geen haken o.i.d.
Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met de Trust Inno Sense Flexi Soft maar wel goede met de tegenhanger van Winderen?

Ik hoop binnenkort wel maar het is nu nog te kort om wat te zeggen helaas. Mijn paard deed de laatste keer 3 weken met zijn Trust inno sense bitje tot er echt al flinke beschadigingen op zaten, kan ik wel even een foto van maken. Ik heb nu de winderen (Flexi slim) gekocht en bevalt tot nu toe erg goed maar heb er pas 3x mee gereden. Mijn paard kauwt flink na het in doen tot ik erop zit, met rijden valt het mee maar kauwt hij ook wel. Tot nu toe 0 schade te zien op de winderen dus ik heb goede hoop. Hij loopt er i.i.g. super fijn mee en schuimt ook meer dan op de trust!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 16:35

Inmiddels rijd ik een aantal maanden met het winderen bit en is er nog 0 beschadiging of iets zichtbaar. Paard loopt er fijn mee en ben er dus heel erg tevreden over *\o/*