Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphneeeej schreef:Ps of sweden verkoopt zo een kopstuk die niet over de wervels loopt. Is alleen erg duur. Maar wel super kwaliteit.
Enkel bakstuk:
https://eu.psofsweden.com/en/bridle-par ... air-x-soft
Dubbel bakstuk:
https://eu.psofsweden.com/en/bridle-par ... naffle-air
Yvank_ schreef:Hier ook eindelijk een fijn s&t hoofdstel gevonden van Equi bling! Zelfde kopstuk als mijn trens van PS of Sweden en de neusriem loopt mooi smal toe zodat er ruimte is voor het bit en zenuw. En een mooie dunnere neusriem ipv zo´n hele brede.
[ [url=m/4Q4B1x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j7CeED.jpg]Afbeelding[/url] ]
freetorun schreef:Ah wat jammer. Het was ook wel enthousiast om het alvast te bestellen haha. Kan je het nog omruilen bij Lau?
Simbaa schreef:Gaaf hoofdstel! Jammer dat het te groot is.
Is dat een full? Ik wil hetzelfde hoofdstel bestellen en ze zeggen dat het klein valt. Daar ben jij het denk ik niet mee eens
Simbaa schreef:Gaaf hoofdstel! Jammer dat het te groot is.
Is dat een full? Ik wil hetzelfde hoofdstel bestellen en ze zeggen dat het klein valt. Daar ben jij het denk ik niet mee eens
Simbaa schreef:Iemand ervaring met het bitloos gebruiken van de Rambo Micklem? Kan dat alleen met de Multi of ook met de Competition?
Het gaat trouwens om sidepull gebruik.
Ik twijfel ook heel erg over de maat. Mijn e-pony valt altijd tussen die twee in. Iemand daar ervaringen mee?
Simbaa schreef:Iemand ervaring met het bitloos gebruiken van de Rambo Micklem? Kan dat alleen met de Multi of ook met de Competition?
Het gaat trouwens om sidepull gebruik.
Ik twijfel ook heel erg over de maat. Mijn e-pony valt altijd tussen die twee in. Iemand daar ervaringen mee?
Sabine81 schreef:Ik twijfel tussen de Equibling Boston en de Schockemohle Beta. De Equibling is qua prijs wat gunstiger en wordt met teugels geleverd. Hoe soepel is het leer van Equibling?
Daancha schreef:Sabine81 schreef:Ik twijfel tussen de Equibling Boston en de Schockemohle Beta. De Equibling is qua prijs wat gunstiger en wordt met teugels geleverd. Hoe soepel is het leer van Equibling?
Het leer is soepel, prima. Verschil met de beta is naast idd de prijs dat de Boston de kiezen vrij laat. (Maar dat had je wellicht al gezien)