Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
GaelleS schreef:Hoi, ik heb enkele vragen.
Binnenkort heeft een vriend van mij hopelijk zijn eigen paardje en we zijn aan het rondkijken naar zadels.
Ikzelf rij met een barefoot london.
Ding is, we doen aan boogschieten te paard en dat houdt in dat we vaker in galop rechtstaan in de beugels. Ik weeg 50kg, maar hij is 1m83, niet dik maar toch wel een stuk zwaarder. Met mijn barefoot op mijn paardje is dat echt een no go, maar voor mij gaat dit wel en heb ik nog geen problemen opgemerkt (is een dravertje van 20 jaar).
Ik vroeg mij af of er (semi)boomloze modellen zijn waarbij dit wel kan? En of er een zadelpasser is die ook daarmee bezig is die ongeveer in midden België komt. Volgens de website van Buitenzinnig komt zij zover niet, maar kan het steeds eens vragen. Zou dan ook voor mijn andere knollie advies willen, tonnetje rond en weinig schoft
Qua looks ziet hij eerder graag spaanse zadels en andere dingen die niet dressuur of te western zijn
Als boomloos dan niet kan, kijken we dus uit naar Spaanse of Portugese zadels en dergelijke, dus als daarvoor een goede passer bestaat hoor ik het ook graag
GaelleS schreef:Ik bekijk het eens ! De Barefoot Madrid zou dan eerder in zijn goesting passen, ook de trekker espanola dinges daar Maar die barefoot heeft ze ook zie ik!
ittheclown schreef:Ik heb een beetje een raar vraagje, is er toevallig iemand uit omgeving haarlem hier die een Ghost picollo met korte zweetbladen heeft ? Ik krijg namelijk de passervice de 24ste en ik plande dus om een ghost te huren bij buitenzinnig maar helaas zijn er geen modellen met korte zweetbladen beschikbaar, en ik zou toch heel graag eens zien hoe een ghost op mijn ijsco ligt.
Buitenzinnig schreef:lotje5lotje schreef:Buitenzinnig, wat zit er dan voor soort bescherming onder de Westipsingel? Mijn paard houd ook niet van de kale singel.
[ Afbeelding ]
De singel gaat door zeg maar
Kwetal schreef:ittheclown schreef:Ik heb een beetje een raar vraagje, is er toevallig iemand uit omgeving haarlem hier die een Ghost picollo met korte zweetbladen heeft ? Ik krijg namelijk de passervice de 24ste en ik plande dus om een ghost te huren bij buitenzinnig maar helaas zijn er geen modellen met korte zweetbladen beschikbaar, en ik zou toch heel graag eens zien hoe een ghost op mijn ijsco ligt.
Ze zal er toch binnenkort wel 1 hebben om te testen??? Er is zeer binnenkort nog een nieuw model helemaal zonder zweetbladen beschikbaar - wordt nu getest door Pleiada