Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperZodiaX schreef:Jotoma schreef:Hoe is het nu met het elastiek? Hoe bevallen ze na langere tijd?
De snug boots bevallen super. Super ventilatie, goede pasvorm, geen schuurplekjes oid, goede kwaliteit. De achterbeschermers waren gewoon echt net te klein/verkeerde pasvorm dus die heb ik verkocht aan een stalgenootje die ze bij haar iets grotere paard voor de voorbenen gebruikt. Elastiek rekt iets uit, maar blijft wel mooi stevig. Ik vind ze dus zeker een aanrader
Jotoma schreef:Blijven ze ook een beetje goed wit? Ik heb alleen een buitenbak en met baggereeer zoals de afgelopen dagen zou het fijn zijn als ze snel opdrogen en een beetje wit blijven
Jotoma schreef:Blijven ze ook een beetje goed wit? Ik heb alleen een buitenbak en met baggereeer zoals de afgelopen dagen zou het fijn zijn als ze snel opdrogen en een beetje wit blijven
Jotoma schreef:Ooh ik dacht dat mesh glad was, dus geen stof waar t aan blijft zitten.
Las op de site van divoza dat ze alleen bij nood in de wasmachine mogen
Varekaj schreef:Ik denk dat ik mezelf voor kerst dan maar eens trakteer op een set crossbeschermers van lemieuxAls de snugboots goed hun werk doen zal dat ook wel lukken voor de stealths.
ninne1 schreef:Varekaj schreef:Ik denk dat ik mezelf voor kerst dan maar eens trakteer op een set crossbeschermers van lemieuxAls de snugboots goed hun werk doen zal dat ook wel lukken voor de stealths.
Ik ben niet tevreden over de LeMieux Stealth Air XC (zie vorige pagina) gisteren weer getest en toen ik ze af deed waren de benen nat en kwam stoom vanaf(was weer in de binnenbak). Dus nee , vind het een miskoop. Ik ga ze denk in de verkoop doen en hou het bij de new beschermers, daar heeft ze nog nooit warme of vochtige benen onder gehad....
Jotoma schreef:Ik heb de snugboots vanmorgen besteld en ze komen morgen al binnen, ondanks dat ze niet op voorraad zouden zijn. Lang leve divoza.
Heb alleen nog L besteld voor de achterbenen en over twee dagen (nieuwe kortingscode), ga ik telefonisch de M bestellen. Ben erg benieuwd, want achterbenen zijn nooit een probleem, maar voor wel.
Dankzij jullie goede tips ben ik toch voor zwart gegaan!
Ik kan ze alleen nog testen tijdens longeerwerk van een half uur (iets met een whiplash waardoor rijden voorlopig nog niet kan). Maar wel in een buitenbak. Dus erg benieuwd hoe ze eronder blijven qua zand en natheid!
Jotoma schreef:Klopt. Van 28/29 nov krijg je met kortingscode ws15kz25 ook weer 25% korting op een artikel naar keuze. Dus vandaag besteld met de nu geldende code en de 28e bestel ik voor de voorbenen met korting