De ultieme peesbeschermers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marvel

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 14:49

Dat is mooi om te horen! Jij hebt nu niets om de achterbenen?

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 14:54

ik heb zelf voor op concour de grand prix elite zit wel weer neopreen in maar AIR neopreen ;) bevallen mij prima ;) fijne pasvorm ook !

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 14:57

Hier heeft ze ze om ;)
Afbeelding

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:06

SuperZodiaX schreef:
Jotoma schreef:
Hoe is het nu met het elastiek? Hoe bevallen ze na langere tijd?

De snug boots bevallen super. Super ventilatie, goede pasvorm, geen schuurplekjes oid, goede kwaliteit. De achterbeschermers waren gewoon echt net te klein/verkeerde pasvorm dus die heb ik verkocht aan een stalgenootje die ze bij haar iets grotere paard voor de voorbenen gebruikt. Elastiek rekt iets uit, maar blijft wel mooi stevig. Ik vind ze dus zeker een aanrader

Ik ben ook nog steeds super tevreden! Ga als ik hier weer budget voor heb, nog een extra zwarte set aanschaffen.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:22

Jij hebt nu de witte Fenna? En alleen voorbenen?

Ik ga ze denk ik als volledige set bestellen, in t wit. Mijn paard heeft een tussenmaat dus ik hoop dat ze passen.

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 15:44

Jotoma schreef:
Dat is mooi om te horen! Jij hebt nu niets om de achterbenen?

Ik gebruik voor om de achterbenen strijklappen van Equifit, die hebben een memoryfoam voering. Super dingen alleen om de voorbenen vond ik de peeskappen toch echt te warm, met de strijklappen nooit problemen gehad.

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:58

Jotoma schreef:
Jij hebt nu de witte Fenna? En alleen voorbenen?

Ik ga ze denk ik als volledige set bestellen, in t wit. Mijn paard heeft een tussenmaat dus ik hoop dat ze passen.

Klopt de witte idd en alleen voorbenen, gebruik sowieso nooit achterbeen beschermers

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:08

Blijven ze ook een beetje goed wit? Ik heb alleen een buitenbak en met baggereeer zoals de afgelopen dagen zou het fijn zijn als ze snel opdrogen en een beetje wit blijven :)

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 16:10

Jotoma schreef:
Blijven ze ook een beetje goed wit? Ik heb alleen een buitenbak en met baggereeer zoals de afgelopen dagen zou het fijn zijn als ze snel opdrogen en een beetje wit blijven :)

Dan zou ik toch voor zwart gaan. Het mesh gedeelte en binnenvoering is toch een soort stof en blijft zeker niet wit bij blubber. Dan moet je ze daarna echt wassen in de wasmachine vrees ik.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:17

Ooh ik dacht dat mesh glad was, dus geen stof waar t aan blijft zitten.
Las op de site van divoza dat ze alleen bij nood in de wasmachine mogen :+

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:23

Jotoma schreef:

Dan zou ik idd zwarte nemen. Kan vanavond wel even een foto maken met hoe ze er nu uit zien, altijd gereden in een eb en vloed binnenbak?

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:25

Jotoma schreef:
Ooh ik dacht dat mesh glad was, dus geen stof waar t aan blijft zitten.
Las op de site van divoza dat ze alleen bij nood in de wasmachine mogen :+

Oh nee, vind die witte mesh een verschrikkelijke stof. Een vriendin van mij heeft de BR Pro Mesh in het wit, die zien nu zo grijsbruin van de geopad in de bak. Gaat er niet super af. Heb de lemieux ook in het zwart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:54

Ik denk dat ik mezelf voor kerst dan maar eens trakteer op een set crossbeschermers van lemieux :D Als de snugboots goed hun werk doen zal dat ook wel lukken voor de stealths.

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 21:20

Varekaj schreef:
Ik denk dat ik mezelf voor kerst dan maar eens trakteer op een set crossbeschermers van lemieux :D Als de snugboots goed hun werk doen zal dat ook wel lukken voor de stealths.

Ik ben niet tevreden over de LeMieux Stealth Air XC (zie vorige pagina) gisteren weer getest en toen ik ze af deed waren de benen nat en kwam stoom vanaf -O- (was weer in de binnenbak). Dus nee , vind het een miskoop. Ik ga ze denk in de verkoop doen en hou het bij de new beschermers, daar heeft ze nog nooit warme of vochtige benen onder gehad....

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 21:37

Apart zeg dat de ene zo tevreden is over de le mieux en de ander niet... welke maat zou je eventueel te loop hebben en wat wil je ervoor hebben?

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 21:48

IwanLuver schreef:
Apart zeg dat de ene zo tevreden is over de le mieux en de ander niet... welke maat zou je eventueel te loop hebben en wat wil je ervoor hebben?

Het gaat hier wel over twee hele verschillende modellen en andere materialen. Snug boots zijn de ervaringen erg goed mee

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 21:48

ninne1 schreef:
Varekaj schreef:

Ik ben niet tevreden over de LeMieux Stealth Air XC (zie vorige pagina) gisteren weer getest en toen ik ze af deed waren de benen nat en kwam stoom vanaf -O- (was weer in de binnenbak). Dus nee , vind het een miskoop. Ik ga ze denk in de verkoop doen en hou het bij de new beschermers, daar heeft ze nog nooit warme of vochtige benen onder gehad....

Heb je een link van de exacte new beschermers die jij hebt?

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 22:10

IwanLuver schreef:

het is maat M, bij intresse graag via pb

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 22:12

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:47

Ik heb de snugboots vanmorgen besteld en ze komen morgen al binnen, ondanks dat ze niet op voorraad zouden zijn. Lang leve divoza.
Heb alleen nog L besteld voor de achterbenen en over twee dagen (nieuwe kortingscode), ga ik telefonisch de M bestellen. Ben erg benieuwd, want achterbenen zijn nooit een probleem, maar voor wel.
Dankzij jullie goede tips ben ik toch voor zwart gegaan!
Ik kan ze alleen nog testen tijdens longeerwerk van een half uur (iets met een whiplash waardoor rijden voorlopig nog niet kan). Maar wel in een buitenbak. Dus erg benieuwd hoe ze eronder blijven qua zand en natheid!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 16:12

Jotoma schreef:
Ik heb de snugboots vanmorgen besteld en ze komen morgen al binnen, ondanks dat ze niet op voorraad zouden zijn. Lang leve divoza.
Heb alleen nog L besteld voor de achterbenen en over twee dagen (nieuwe kortingscode), ga ik telefonisch de M bestellen. Ben erg benieuwd, want achterbenen zijn nooit een probleem, maar voor wel.
Dankzij jullie goede tips ben ik toch voor zwart gegaan!
Ik kan ze alleen nog testen tijdens longeerwerk van een half uur (iets met een whiplash waardoor rijden voorlopig nog niet kan). Maar wel in een buitenbak. Dus erg benieuwd hoe ze eronder blijven qua zand en natheid!

Hoezo nieuwe kortingscode? :D heb de mijne net gebruikt voor nieuwe stijgbeugelriemen, maar als ik nog wat snug boots kan bestellen in maat m met code :D i'd like to hear it :p

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 16:23

Ja er zijn 2 codes die allebei een paar dagen geldig zijn toch

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 18:26

Klopt. Van 28/29 nov krijg je met kortingscode ws15kz25 ook weer 25% korting op een artikel naar keuze. Dus vandaag besteld met de nu geldende code en de 28e bestel ik voor de voorbenen met korting :)

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:46

Jotoma schreef:
Klopt. Van 28/29 nov krijg je met kortingscode ws15kz25 ook weer 25% korting op een artikel naar keuze. Dus vandaag besteld met de nu geldende code en de 28e bestel ik voor de voorbenen met korting :)

Ah fijn! ik dacht dat die code enkel werkte voor kleding, dankzij jullie kan ik dus weer wat gaan besparen *\o/* dan zal ik alvast ook mijn bestelling doormailen voor de snug boots in maat m :D !

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:49

Ik wil ook de Snugboots bestellen, maar weten jullie of dat ook in de winkel kan? Ik wil ook ff kijken naar een rijbroek.