Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoesPleasure schreef:Iemand recent nog zijn/haar zadel tegen een schappelijke prijs verkocht? Ik zit te dubben. Heb recent mijn paard verkocht en weet nog niet of ik mijn Wow zal behouden. Denk dat ik er enorm op toeleg als ik hem verkoop. Heb een competitor met high thigh en extra lange zweetbladen in donkerbruin waarmee effectief een jaar intensief gereden is. Als ik de verkoopprijzen op MP zie word ik nog niet zo vrolijk...
JoesPleasure schreef:Duizend euro is niet veel Cardy, wellicht dat je hem daarom zo snel kwijt was. Als ik die van mij verkoop wil ik er wel meer voor vragen. Of ik er voor krijg wat ik zou willen is vast een tweede verhaal
.
66996236 schreef:ik ben iemand die wellicht interesse zou hebben in een wow zadel, maar alleen als di 2e hand mogleijk is omdat ik ze nieuw te duur vind. Echter zoals al eerder gezegd weerhoud het mij er een beetje van omdat ik niet weet waar op te letten bij aankoop. ik lees hier dat een wow zadelmaker lans laten komen ook al gauw 70 euro is en dan heeft hij ng niets gedaan. dat weerhoud mij er ook van.
Het flair systeem ben ik ook niet helemaal happig op. weet iemand of de kussens ook eventueel aan te passen zijn dat er gewoon een wollen fulling in kan?
crazyshar schreef:hoihoi,
ik val hier ook weer binnen, hebben jullie ervaringen met die Margreet Bouwman uit Roosendaal?
ik heb altijd Kerry Sharp gehad, maar hij woont echt ver van mijn stal, en het zou misschien makkelijker zijn als er iemand uit de buurt zou kunnen.