Hier is de foto!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissBay schreef:ik heb een financiele meevaller en denk dat ik er ook eentje ga kopen. dilemma is alleen: voor mijn spring- of dressuurzadel...? op mijn dressuurzadel zit ik vaker, maar qua springen heeft hij natuurlijk ook lekker veel bewegingsvrijheid nodig...
_Rosa schreef:Trouwe meelezer hier, ben ondertussen ook wel erg nieuwsgierig geworden, zit te twijfelen of ik hem ga bestellen.
Zit alleen in dilemma over de maat, krijg namelijk verschillende berichten te horen over de totale lengte van de singel.
Ik weet dat de aangegeven maat van gesp tot gesp is, maar hoeveel komt er in totaal nog bij? De een zegt 15 cm de ander zo'n 7 a 8....
Wie wil de singel eens opmeten? Het liefs maat 70 of 75
[***] schreef:_Rosa schreef:Trouwe meelezer hier, ben ondertussen ook wel erg nieuwsgierig geworden, zit te twijfelen of ik hem ga bestellen.
Zit alleen in dilemma over de maat, krijg namelijk verschillende berichten te horen over de totale lengte van de singel.
Ik weet dat de aangegeven maat van gesp tot gesp is, maar hoeveel komt er in totaal nog bij? De een zegt 15 cm de ander zo'n 7 a 8....
Wie wil de singel eens opmeten? Het liefs maat 70 of 75
Ik heb de maat 70 en die is totaal 82,5 cm. Dus zoals Hartje al schreef komt er zo'n 6 cm leer bij de gespen.
Mijn neopreen was 55 cm, dus dat je dezelfde maat moet nemen als de singel die je nu hebt gaat niet altijd op. Het is ook afhankelijk van hoe je huidige singel zit. Komt deze ook bijna tot aan je dekje? Dan kun je dezelfde maat nemen.
2005 schreef:Pas de Deux heeft echt superservice! Ik baal er zelf nog steeds van dat mijn paard de Fairfax niks vond. Dacht nog dat het aan het zadel lag, maar ook met longeersingel was ze er niet blij mee. Maar nu nog steeds zoekende naar een fijne singel, zit nu te denken aan deze: http://www.marjoman.es/index.php/es/.
Evony schreef:Nou ik heb de mijne bestelden hij is als goed is morgen al binnen! Met dank aan d'r super service van pas de deux. Als hij goed bevalt ga ik er waarschijnlijk ook 1 kopen voor m'n andere crack
Horsemaniac schreef:Evony schreef:Nou ik heb de mijne bestelden hij is als goed is morgen al binnen! Met dank aan d'r super service van pas de deux. Als hij goed bevalt ga ik er waarschijnlijk ook 1 kopen voor m'n andere crack
ben heel benieuwd naar je ervaringen! houd ons op de hoogte!!!heb mijn zadelmaker gevraagd die kende ze, kan ze ook leveren, maar heeft er nog niet veel ervaring mee! Hoop dat ze die ff op mij wil testen
(of op mijn paardje dan
)