Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Needje schreef:Ik lees net in een ander topic dat DAP Bodegraven tegen iemand heeft gezegd dat de meeste paarden die daar komen met peesblessures in de rug gereden worden met een Wow. (dus dat de blessure aan de Wow kan liggen in dat geval, niet dat ze er mee gaan rijden als ze dat hebben)
Iemand hier ooit iets over gehoord? Ik heb hier nl nog nooit van gehoord. En mijn paard z'n rug is er juist fijner van geworden.
steinstein schreef:Marjolein, bij is er toch los aan de longe naar je paard gekeken hoe zijn bewegingen zijn?
Zappertje84 schreef:steinstein schreef:Marjolein, bij is er toch los aan de longe naar je paard gekeken hoe zijn bewegingen zijn?
oeioei bij mij is er gewoon een wow testzadel opgelegd, ik mocht er even mee rijden, en ik moest beslissen.
Ook had ik graag een gekleurd bieske en zo besteld, maar ik kreeg als reactie datk maar gewoon zwart moest bestellen
Paperboy schreef:Verder denk ik dat het beoordelen van een foto erg moeilijk is, en zou je de persoon er ook op moeten zien zitten. het zadel wordt tenslotte ook passend gemaakt met de ruiter erop.......