Seven schreef:je kan ze gewoon via je fitter bestellen
de nieuwe beugelriemen van wow zijn erg fijn
Ik hoop dat ze dan een andere kwaliteit zijn dan de vroegere wow riemen, die waren echt niet meer mooi na een paar maanden gebruik !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarChak schreef:Citaat:@wittepit: Ik heb een zitting van het oude type en om het passend te maken heeft de fitter er nieuwe kussens onder gezet (had met tab nodig ipv zonder). Die kunnen er wel onder, maar dan moeten eerst de metalen plaatjes, waar het oude type kussen overheen geschoven hoort te worden, er vanaf geschroefd worden.
sharif2000 schreef:Mijn zadelmaker zegt dat een WOW zadel op mijn arabier (die rondgeribt is) af te raden is omdat als t naar voren schuift je de lucht er aan de voorkant, bij de schoft uit rijdt. En ik dan zeker problemen ga krijgen. Wat denken jullie hier van? Iemand ervaring hiermee?
PetraVANL schreef:ik ben zo benieuwd of het voor mijn paard gaat passen met die schouder.. zie een hoop minder heftige schouders waarbij het toch niet mogelijk was..
DendroFleur schreef:Het doorzitprobleem hoeft niet aan de Wow te liggen. Als je je ergens vast zet krijg je een trampolin-effect en wordt je terug gestuiterd. Het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik kon doorzitten.
2005 schreef:PetraVANL schreef:ik ben zo benieuwd of het voor mijn paard gaat passen met die schouder.. zie een hoop minder heftige schouders waarbij het toch niet mogelijk was..
Ik vond alle zadels te ver op de schouder liggen, de wow was de enige die er achter bleef (en ik ben extreem kritisch als het zadels betreft). Het is wel een kwestie om het juiste kussen, zitting en boom bij elkaar te vinden.