Kom ook binnenvallen na een tip van een medebokster. Arno komt zaterdag bij mij naar mn zadel (KN) kijken. Helaas niet rijden, de bak is bevroren Maar lees dat jullie goede ervaringen hebben! Hij heeft vroeg afgesproken maar ik moet dus zorgen dat de kachel aanstaat zodat ik binnen kan wachten
roosje78
Geplaatst: 01-12-10 17:11
Afgelopen zaterdagmorgen had ik met hem afgesproken om 9:00u en hij kwam rond 9:30u
Zooist schreef:
Ach, dat valt toch reuze mee? Om je helemaal op te beuren met cliche's: je bent zo jong als je je voelt !
Zooist
Geplaatst: 01-12-10 17:15
Noppert
Geplaatst: 01-12-10 17:44
Heee Lieke2 gezellig Arno komt vrijdagmiddag bij mij tussen 3 en 4 uur en dan komt hij uit Zijtaart waar hij bij een van onze medetopicbokkers is geweest Hij zal wel denken, die bokkers....
lieke2
Geplaatst: 01-12-10 18:42
Ha! Ook hiero?
Nah, had hij net zo goed vrijdag door kunnen rijden, die twee km (alhoewel hij dat vast niet in de gaten heeft )
Haha! Zal wel denken, ik laat die dames maar Ben benieuwd, ik lees zoveel goeie reacties! vond m alleen aan de telefoon niet altijd goed verstaanbaar
Arno komt zaterdag bij mij naar mn zadel (KN) kijken.
's middags komt ie bij mij, dus hou hem niet te lang op
lieke2
Geplaatst: 01-12-10 20:38
IKbenEllen schreef:
lieke2 schreef:
Arno komt zaterdag bij mij naar mn zadel (KN) kijken.
's middags komt ie bij mij, dus hou hem niet te lang op
Hij is om half 10 bij mij. Maak daar 10 uur van , rijden gaat niet dus scheelt ook weer tijd.... Moet lukken om in de middag bij jou te zijn. Weet niet of het ver van Elsendorp af is? Zal doorgeven dat je braaf zit te wachten.. haha!
hij had met mij afgesproken om half 10, hij was er 5 over half 10 dus hij kan het wel hoor.
IKbenEllen
Geplaatst: 02-12-10 08:18
lieke2 schreef:
Hij is om half 10 bij mij. Maak daar 10 uur van , rijden gaat niet dus scheelt ook weer tijd.... Moet lukken om in de middag bij jou te zijn. Weet niet of het ver van Elsendorp af is? Zal doorgeven dat je braaf zit te wachten.. haha!
Geen idee waar dat ligt... ik zit vlakbij Eindhoven
Vorige week was hij al om even over 9 's ochtends bij mij, ik had hem zo vroeg nog niet verwacht, hier in het noorden.
lieke2
Geplaatst: 02-12-10 10:59
KarinvdM schreef:
Vorige week was hij al om even over 9 's ochtends bij mij, ik had hem zo vroeg nog niet verwacht, hier in het noorden.
meestal is het zo dat als je ver moet rijden, je op tijd bent. Elsendorp ligt ong tussen Gemert en Boxmeer.
ib1313
Geplaatst: 02-12-10 22:26
Hoi allemaal, Ben nieuw op bokt, dus weet niet of het goed gaat,
Heb een afspraak met Arno gemaakt voor 13 januari. Weet nog niet wat ik voor type wil, merk het wel als ik er op rijd. Ben wel een beetje zenuwachtig hoor, hahahaa
Ik zie dit topic nu pas, wat leuk! Zelf heb ik drie weken geleden mijn zadel bij hem besteld. Dus met een beetje geluk was hij nog voor de feestdagen klaar, maar waarschijnlijk werd het erna. Ik had voor de tussentijd een leenzadel gekregen, zelfde type als ik had besteld. Maar hier loopt mijn paard helemaal niet goed onder (rugpijn, kort lopen, hupje bij aandraven en scheef worden). Dus ik ben toch wel zenuwachtig voor mijn nieuwe zadel. En hoop dat hij veel beter past dan het leenzadel.
Suzanne37
Geplaatst: 03-12-10 17:19
Misschien even contact met hem opnemen als je het niet vertrouwt.
Leenzadel lag bij mij ook niet optimaal, maar mijn paard was ook een lastig gevalletje. Zadel wat ik nu heb is super, maar idd wat Suzanne zegt anders gewoon ff bellen