Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Plop1997 schreef:Ik heb van het weekend de waszak van Lemieux uitgetest met een dekje. Er past een full dressuur dekje in en de waszak zou alle haren en vuil moeten opvangen zodat dit niet in de machine komt.
[ [url=m/8Bpx77.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor:
[ [url=m/sLlra2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na:
[ [url=m/CWJj14.jpg]Afbeelding[/url] ]
De vlekken zijn er gelukkig uit. De haren blijven in de waszak en de wasmachine was niet viezer dan normaal. Er zaten wel nog redelijk wat haren op het dekje maar dat is een kwestie van even met de stofzuiger of een borstel er overheen gaan. Mijn ouders zijn er vooral blij mee omdat hun wasmachine nu gespaard blijft en mijn moeder heeft de waszak ook al geclaimd voor de hondenmand te wassen.
Plop1997 schreef:Ik heb van het weekend de waszak van Lemieux uitgetest met een dekje. Er past een full dressuur dekje in en de waszak zou alle haren en vuil moeten opvangen zodat dit niet in de machine komt.
[ [url=m/8Bpx77.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor:
[ [url=m/sLlra2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na:
[ [url=m/CWJj14.jpg]Afbeelding[/url] ]
De vlekken zijn er gelukkig uit. De haren blijven in de waszak en de wasmachine was niet viezer dan normaal. Er zaten wel nog redelijk wat haren op het dekje maar dat is een kwestie van even met de stofzuiger of een borstel er overheen gaan. Mijn ouders zijn er vooral blij mee omdat hun wasmachine nu gespaard blijft en mijn moeder heeft de waszak ook al geclaimd voor de hondenmand te wassen.
_rosalinda_1 schreef:Goedemorgen iedereen,
Mooie setjes komen hier voorbij. Geen idee of ik hier op de juiste plek ben voor deze hulp vraag, anders hoor ik het graag.
Ik heb een mooi Lemieux champagne suede setje bij elkaar gevonden, waar ik erg blij mee ben. Momenteel ben nog opzoek naar een bijpassende shirt/vest met lange mouwen, heeft of weet iemand waar ik een bijpassend shirt/vest kan vinden? (winkels/internet afstruinen heeft nog niet de gewenste resultaten opgeleverd.)
[ [url=m/SRUCVt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoor het erg graag, ook andere ideen zijn welkom.
k_m schreef:Ik heb serieus een aparte was machine voor mijn paarden spul voorzienmaar wel een goeie om eens te bekijken!!
Werken die balletjes goed?
Getup schreef:Denk, dat de vzh mini ooknog te groot is
lideli schreef:SharonIndezz schreef:Iemand nog tips voor een schimmel?![]()
Heb nu onderstaande in bestelling
[ [url=m/2GkEmk.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze heb ik al
[ [url=m/IzZZUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar bestel jij? Want die prijzen zijn wel aantrekkelijk
k_m schreef:Ik heb serieus een aparte was machine voor mijn paarden spul voorzienmaar wel een goeie om eens te bekijken!!
Werken die balletjes goed?