Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaatastrof schreef:Helaas niet wat ik zoek. Lijkt mij straf dat ik een Shire model ga vinden :/ Zadelpasser ging ook oogje in het zeil houden maar betwijfel het of we iets gaan vinden. Financieel komt het wel beter uit zo.. mijn zoektocht is dus niet dringend. Maar zou tegen volgende lente wel er graag terug in kunnen vliegen. Misschien tegen dan meer budget - dan zou ik evt. richting een Startrekk kunnen kijken als alternatief.
Narcissa schreef:Mag ik hier een lijntje uitgooien? We zijn op zoek naar een Ghost Veneto of Firenze voor mijn man zijn nieuwe paard. Piccolo of normale maat maakt niet uit. Hoeft niet nieuw te zijn, wel in goede staat en met neutrale kleuren (bruin/zwart).
Kan evt ook geruild worden tegen een BF Cheyenne maat 1. Dat zadel zoekt een nieuw paard om blij te makenWe krijgen hem helaas niet passend op dit paard (heel hoge schoft).
Art_Ificious schreef:Wat het naar voor glijden betreft, bij dressuursingels vind je sneller zo'n banaansingels, zou dat kunnen helpen? Of een H singel (die van WoW maar die is best prijzig ook)
dianaw33 schreef:Narcissa schreef:Mag ik hier een lijntje uitgooien? We zijn op zoek naar een Ghost Veneto of Firenze voor mijn man zijn nieuwe paard. Piccolo of normale maat maakt niet uit. Hoeft niet nieuw te zijn, wel in goede staat en met neutrale kleuren (bruin/zwart).
Kan evt ook geruild worden tegen een BF Cheyenne maat 1. Dat zadel zoekt een nieuw paard om blij te makenWe krijgen hem helaas niet passend op dit paard (heel hoge schoft).
Ik weet aanstaand weekeind of mijn Ghost Roma piccolo bij het paard blijft waar hij door ons voor gebruikt is, of met het paard meegaat. Misschien is die ook een optie?
Art_Ificious schreef:Ben wat gaan praten met een vriendin (heeft méér ervaring in rijden dan mij) en aangezien het beter is eerst de dressuur goed te hebben en het Rechtrichten zou ik toch voor een dressuurzadel kunnen gaan. Boomloos vond zij ook echt geen slecht idee.
Wat het naar voor glijden betreft, bij dressuursingels vind je sneller zo'n banaansingels, zou dat kunnen helpen? Of een H singel (die van WoW maar die is best prijzig ook)
Kaatastrof schreef:Heel mooi die Madriana. Ik had steevast gezegd dat ik geen Ghost wou maar nu twijfel ik toch ook over zo'n mooie Maremma. Misschien dat ik toch eens een keertje eentje test.. Past wel veel beter binnen mijn budget.
Achterom schreef:Art_Ificious schreef:Ben wat gaan praten met een vriendin (heeft méér ervaring in rijden dan mij) en aangezien het beter is eerst de dressuur goed te hebben en het Rechtrichten zou ik toch voor een dressuurzadel kunnen gaan. Boomloos vond zij ook echt geen slecht idee.
Wat het naar voor glijden betreft, bij dressuursingels vind je sneller zo'n banaansingels, zou dat kunnen helpen? Of een H singel (die van WoW maar die is best prijzig ook)
Dressuur rijden kun je met bijna ieder zadel, als je er maar goed in zit. Ik dressuur ook wel met mijn westernzadel, al noem ik het gewoon basis rijden en soepel maken van mijn paard.
Mijn paard werkt zijn zadel ook standaard naar voren, een banaansingel helpt daarbij zeker wel
Art_Ificious schreef:Bij een boomloos (Ghost IVM geen pommel) was het toch niet zo erg als het zadel een beetje op de schouder of lendenen kwam? Althans is mij gezegd paar jaar geleden.
Uiteraard met ik wel op dat ik het netjes achter de schouder leg.
Art_Ificious schreef:Bij een boomloos (Ghost IVM geen pommel) was het toch niet zo erg als het zadel een beetje op de schouder of lendenen kwam? Althans is mij gezegd paar jaar geleden.
Uiteraard met ik wel op dat ik het netjes achter de schouder leg.
Kwetal schreef:Nala schreef:Heeft een van jullie ervaring met die nieuwe western skirt met ingebouwde panels?
Ik denk niemand Nala, alleen degene die het getest heeft in Finland en die is er zeer over te spreken. (anders hadden we het niet aangeboden) Inmiddels hebben ze het in de VS volop besteld als accessoire.
Kaatastrof schreef:Ik ben bij Ghost vooral bang voor het toorntjeseffect namelijk.