Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlis schreef:Hier voor bos, duin en strand ritjes erg blij met ons freemax westernzadel. Zelfs zus die haar stuit gebroken heeft paar jaar geleden rijdt hier uren mee.
[ [url=m/Z6uoiz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avanti schreef:Marlis schreef:Hier voor bos, duin en strand ritjes erg blij met ons freemax westernzadel. Zelfs zus die haar stuit gebroken heeft paar jaar geleden rijdt hier uren mee.
[ [url=m/Z6uoiz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat ziet er heerlijk uit! Even uitzoeken of het zadel niet te zwaar wordt. Dank je!
Fabster: zal eens kijken thxx
Smart schreef:Afgelopen donderdag mijn nieuwe Ghost ontvangen, een Veneto!! Wauw, helemaal happy...
Zadel met Borgo laten bekleden i.v.m. Endurance en de hoeveelheden water.. Daarnaast rijden wij bijna altijd buiten dus dat leek me handig...
Zaterdag kort rondje gereden en vandaag 18,5 km en zelfs 3 boomstronken gesprongen... Zadel ligt top en de afdruk was mooi...
[ [url=m/5ieXWv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XWN41S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0iA16r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kitty_ schreef:missanita84 schreef:iemand toevallig een foto van een burioni western model onder een een arizona nut de fleece versie?
Niet onder de nut, ik heb 'm wel liggen om 'm onder de freemax op de foto te zetten