Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zinzi_jewel schreef:Is dat paars ??
Wat een mooie diepe kleur dan zeg ...
Dat wil ik ook
Hoe lang is die pad van opzij ?
Kan ik m mogelijk ook onder mijn nu te brede boomzadel leggen ...
Ik ga je PB en
Pad is 67 x 42 cm
.
Kan je onder een Barefoot (London in dit geval) ook gewoon zonder een speciale pad rijden & dus gewoon met een dekje? Op de website stond dat je een normaal dekje tussen het zadel & de pad in kan doen, maar dit lijkt me dan zo dik worden. SarahIlse schreef:Oh! Ik heb ook weer een vraag.Kan je onder een Barefoot (London in dit geval) ook gewoon zonder een speciale pad rijden & dus gewoon met een dekje? Op de website stond dat je een normaal dekje tussen het zadel & de pad in kan doen, maar dit lijkt me dan zo dik worden.
Reed jij op de foto (een pagina terug) ook met een dekje & een halfpad of zat daar nog de speciale pad onder, Mayflower_?

Verkoop/handel jij ook in Barefoot producten/zadels? 
pmarena schreef:Ik ben de Nederlandse verdeler ervan
Gelijk heb je hoor! Niemand wil achteraf (vervelende) dingen ontdekken die je graag vooraf had willen weten
Jij zit namelijk heel dicht bij mij in de buurt, haha. 

pleiada schreef:Super gaaf zeg die kleuren!..
Kan je evt ook pads leveren met inlages die in het midden dikker zijn?Voor een wat holle rug..
Barefoot heeft daar een mooi plaatje van: http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Inlages-in-de-pads/