Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karev schreef:http://i153.photobucket.com/albums/s228/tamara0107/Mobile%20Uploads/20140311_182744_zpsmjioewka.jpg
nou ik ben verdrietig....ik pas echt niet in de lexington mt 1... van een bokker over genomen voor een leuk prijsje (op de gok dus). Maar ik zit echt bijna op de pommel.
ook vond ik em wat voorover liggen. M pommel is te klein en de l ligt netjes. Of lijkt dat zo omdat de achterkant zo hoog is?
dus als iemand nog een lexington zoekt...
SuperLiesje schreef:Hinke ik vind het ook lijken alsof je zadel te ver naar voren ligt!
Ik heb de beugelophanging van mijn London ietsje naar achter verplaatst, en dat zit wel iets beterben alleen toch bang dat mijn pootjes gewoon wat te kort zijn voor de London
Phillipa schreef:SuperLiesje schreef:Hinke ik vind het ook lijken alsof je zadel te ver naar voren ligt!
Ik heb de beugelophanging van mijn London ietsje naar achter verplaatst, en dat zit wel iets beterben alleen toch bang dat mijn pootjes gewoon wat te kort zijn voor de London
Heb je een foto van jou te zadel?Ben wel benieuwd hoe jij er in zit. Heb juist zelf eerder het gevoel te lange benen te hebben.