Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynke04 schreef:Woehoe, hij is binnen!Lijkt wel erg groot, maar ik zal vanavond even gaan passen.
IJentel schreef:Je had een xfull bestelt toch? Wil je een foto plaatsen als je hem gepast hebt? Misschien bestel ik dan wel een xfull ipv een full :p
Heb nog even de tijd om te beslissen, is toch pas in juli beschikbaar
Ik ben dr al wel uit dat het de deluxe word, die is inderdaad om te kwijlen
FelineNanet schreef:Ik baal er eigenlijk gewoon van dat ik bitloos rijd, vind de competition zo mooi
Nynke04 schreef:Volgens mij is het best mogelijk om de competition om te bouwen.. het enige verschil is het ringetje inderdaad.
Naomi_Haffie schreef:Merken jullie trouwens daadwerkelijk verschil in jullie gewone hoofdstel of de micklem?
FelineNanet schreef:Ik heb gehoord dat je sowieso niet met de competition bitloos kan rijden. O.a. vanwege de druk.
Mijn pony loopt echt hondermaal beter op de Micklem sidepull dan op haar oude hoofdstel: een Harry horse kaakgekruisd. Ze deed het met een halstertje ook prima (als soort van sidepull) dus ik ben super blij dat ze hier zo goed op reageert. Ze kan buiten nog weleens heftig worden en met de Micklem hou ik haar altijd bij me
Ik vind het hoofdstel wat te klein ogen. Als het kan zou ik een maatje groter nemen of de keelriem laten verlengen.