Mcjv, goed cadeau! Prachtige kleur! Doe mij ook zo’n bijrijder… hihi.
Annaxmaex, dat is een hele collectie!
Zertab, super mooi!!!
Hier vandaag gereden met de plait beige. Blijft toch 1 van mn favorieten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinkeyGirl schreef:Hij lag wel ietsje voorover hoorOmdat hij naar achter was geschoven. Mijn zadelpasser heeft hem woensdag aangepast en nu ligt hij weer goed. Hier met mn nieuwe Aurora blues
[ Afbeelding ]
Dais_ schreef:DinkeyGirl schreef:Hij lag wel ietsje voorover hoorOmdat hij naar achter was geschoven. Mijn zadelpasser heeft hem woensdag aangepast en nu ligt hij weer goed. Hier met mn nieuwe Aurora blues
[ Afbeelding ]
Dit staat zo mooi!
Ohnee, ik heb een valkZe is pas 8 maanden, maar toch...
DinkeyGirl schreef:Annaxmaex wow hoe veel dekjes heb jij?
Vandaag super lekker gereden (wel weer bijna gelanceerd na een schrikactie) met de grey- bordeaux
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
salatiga1995 schreef:De ES Emerald op m’n bruine merrie in het heerlijke zonnetje vandaag, nog steeds gek op deze kleur!
[ Afbeelding ]
Milka schreef:Alles staat op een valk inderdaad helaas
Komen weer mooie dekjes voorbij
Niemand hier verder nog de nieuwe van ES besteld vandaag?
Ik vind het weer typisch iets wat ontzettend chique gaat staan op mijn valkje, dus dekje, oornetje, rijlegging en shirt besteld
Milka schreef:Alles staat op een valk inderdaad helaas
Ik vind het weer typisch iets wat ontzettend chique gaat staan op mijn valkje, dus dekje, oornetje, rijlegging en shirt besteld
DinkeyGirl schreef:Milka schreef:Alles staat op een valk inderdaad helaas
Nee niet besteld, ik vind hem niet supermooi. En ben opgelicht op Marktplaats met die Grape, nadat ik t geld over gemaakt had heb ik er nooit meer wat van gehoordDus Marktplaats op de hoogte gesteld en aangifte gedaan maar ben mijn geld denk ik gewoon kwijt
Baal er echt zo van...