PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 09:45

Ik rijd nu zelf voorlopig niet meer ( :-( ), maar hier mijn bijrijder in Silver cloud met mijn knapperd

Afbeelding

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 09:52

Matheno schreef:
Ik rijd nu zelf voorlopig niet meer ( :-( ), maar hier mijn bijrijder in Silver cloud met mijn knapperd

[ [url=m/p79QF4.jpg]Afbeelding[/url] ]

grijs is altijd goed op schimmels! :D

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 10:08

Matheno schreef:

[ [url=m/p79QF4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig paard <3

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 11:42

Ik heb vandaag mijn bijna volledige collectie op de foto gezet. Er mist nog een merlot gold crystal, want die ga ik dinsdag pas ophalen. Tevens zit er ook wat Eskadron en Lemieux tussen, dus sorry voor het vloeken in de kerk :o

Afbeelding
V.l.n.r.
ES Bronze Gold
ES Soft Lemon
Eskadron NG Union Jack
Eskadron Peached polo pad
Eskadron Smoke Blue Ethno
Lemieux Glacé Grey
Lemieux Truffle Loire

ES Dark Sky
ES Deep Olivine
ES Emerald
PS Ombre Navy
ES Monaco Blue
ES Midnight White Edge

candalisa

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 11:48

Mooi hoor! Die eskadron Union Jack heb ik altijd mooi gevonden! Ik vind de soft yellow een mooie kleur maar die zou echt niet staan op die van mij helaas

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 13:53

Ooh jaloers op je Unionjack! Die is gaaf :j Hele mooie collectie zo!

Mooi sfeerplaatje Matheno! :j

Hier even een baalmomentje. Mijn pakketje was binnen met oa het Es Merlotgold oornetje. Ik had maat Cob besteld, maar maat pony binnen gekregen, dat is echt maatje A-welsh. Hoe vinden jullie de Es oornetjes vallen qua maat? Het is voor mn Haf, dus weer net zo'n tussenmaatje. (Al heeft ze wel maat full van hoofdstel) Kan het nu eventueel nog aanpassen :Y)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 14:06

Dat is zeker balen.. :( Even contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt? Ik neem aan dat als zij een fout maken, je hem gratis kunt retourneren en je een nieuwe krijgt in de juiste maat.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 14:22

Al gedaan, maar Es blijkt maar 2 maten te hebben, pony en full. Staat alleen als Cob op hun site. Ik heb daar verder ook niet naar gekeken :o Mag hem wel omruilen, maar dat is ook weer jammer van de verzendkosten die erbij komen.. Word t alsnog weer duur :x Maarja, wil mijn mooiste sets wel graag compleet :j

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 15:10

maessie schreef:
Ooh jaloers op je Unionjack! Die is gaaf :j Hele mooie collectie zo!

Mooi sfeerplaatje Matheno! :j

Hier even een baalmomentje. Mijn pakketje was binnen met oa het Es Merlotgold oornetje. Ik had maat Cob besteld, maar maat pony binnen gekregen, dat is echt maatje A-welsh. Hoe vinden jullie de Es oornetjes vallen qua maat? Het is voor mn Haf, dus weer net zo'n tussenmaatje. (Al heeft ze wel maat full van hoofdstel) Kan het nu eventueel nog aanpassen :Y)

Dank je! De Union Jack blijft een van m'n favorieten <3

Oornetjes van ES vind ik vrij klein. Mijn E-pony van krap 1.50 had al een full nodig en ik betwijfel of het straks op mijn jonkie gaat passen die waarschijnlijk groter gaat worden :o
Ik zou gewoon full pakken :j

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 15:25

maessie schreef:
Al gedaan, maar Es blijkt maar 2 maten te hebben, pony en full. Staat alleen als Cob op hun site. Ik heb daar verder ook niet naar gekeken :o Mag hem wel omruilen, maar dat is ook weer jammer van de verzendkosten die erbij komen.. Word t alsnog weer duur :x Maarja, wil mijn mooiste sets wel graag compleet :j

Dat is echt balen.. Misschien past full wel? Wel zonde van de verzendkosten..

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 15:41

Ik zou niet akkoord gaan met dat jij de verzendkosten dan moet betalen.. Cob is toch geen maat pony :') Dan hadden ze je moeten mailen welke maat je had willen ontvangen

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 16:04

Drico schreef:
Ik zou niet akkoord gaan met dat jij de verzendkosten dan moet betalen.. Cob is toch geen maat pony :') Dan hadden ze je moeten mailen welke maat je had willen ontvangen

Precies dat..

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 16:33

Drico schreef:

Geen idee hoe het is als je de site in het nederlands/engels hebt maar in het zweeds staat er gewoon pony en full. Dus dan is het toch echt kopers fout als je pony besteld.. ik zou als bedrijf ook niet voor die verzendkosten opdraaien hoor :=

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 16:37

anoukwendy schreef:
Dus dan is het toch echt kopers fout als je pony besteld.. ik zou als bedrijf ook niet voor die verzendkosten opdraaien hoor :=

Ik begrijp juist uit de post van maessie dat er op de website maat COB stond, dan hoort ze toch geen maat PONY te ontvangen.. Dus fout ligt dan wat mij betreft bij de verkoper.

Op de ES site staat inderdaad gewoon maat pony en full, maar wellicht besteld via een andere website en niet bij ES zelf

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 16:49

Mijn Orchid bloom is binnen *\o/*
Nu wachten tot eind mei voordat ik hem kan gebruiken _O-

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 17:57

maessie schreef:

Laat maar :')

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 19:04

Ik heb vandaag mijn merlot gold oornetje binnen gekregen en daarmee is mijn wedstrijdset af.

Zelf houd ik wel van een beetje anders dan alle andere, en ik ben echt verliefd op de merlot gold en crystal grey. Dus deze 2 worden de dekjes als ik ooit ga starten (ik heb 6 ziekenhuis opnames achter de rug afgelopen half jaar, en ben er nog lang niet qua conditie)

De merlot gold komt op mijn fries, en de crystal grey op mijn bonte (weinig wit, 4 witte benen en donkerbruin) samen met mijn nieuwe grijze jasje van Pikeur.
Het zal vast en zeker niet bij iedereen in de smaak vallen, maar ik ben echt verliefd hahaha

Afbeelding

Afbeelding

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 19:08

Ohhh prachtige combinaties juist, ik hou ervan!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 19:21

Ja echt super mooi <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 19:31

Wij hebben nog weer met de Crystal Merlot Gold gereden <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 21:41

anoukwendy schreef:
Drico schreef:

Geen idee hoe het is als je de site in het nederlands/engels hebt maar in het zweeds staat er gewoon pony en full. Dus dan is het toch echt kopers fout als je pony besteld.. ik zou als bedrijf ook niet voor die verzendkosten opdraaien hoor :=

Het staat bij hun op de site als cob en full, en daardoor heb ik verder niet naar een maattabel gekeken. (Was dus ook niet bij Es zelf) Maar ik mag hem met postzegels retour sturen, en dat fiftyfifty, dus dat is dikke prima verder. (Al doe ik hem toch als brievenbuspakketje just to be sure)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 21:43

ivy_power89 schreef:
Ik heb vandaag mijn merlot gold oornetje binnen gekregen en daarmee is mijn wedstrijdset af.

Zelf houd ik wel van een beetje anders dan alle andere, en ik ben echt verliefd op de merlot gold en crystal grey. Dus deze 2 worden de dekjes als ik ooit ga starten (ik heb 6 ziekenhuis opnames achter de rug afgelopen half jaar, en ben er nog lang niet qua conditie)

De merlot gold komt op mijn fries, en de crystal grey op mijn bonte (weinig wit, 4 witte benen en donkerbruin) samen met mijn nieuwe grijze jasje van Pikeur.
Het zal vast en zeker niet bij iedereen in de smaak vallen, maar ik ben echt verliefd hahaha

[ [url=m/Ez35Re.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bZAH5Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Juist héél gaaf zo! Ik vind dit ook 1 van de mooiste sets, daarom deze ook compleet gemaakt met oornetje en beenbescherming enzo.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 07:08

maessie schreef:
anoukwendy schreef:

Het staat bij hun op de site als cob en full, en daardoor heb ik verder niet naar een maattabel gekeken. (Was dus ook niet bij Es zelf) Maar ik mag hem met postzegels retour sturen, en dat fiftyfifty, dus dat is dikke prima verder. (Al doe ik hem toch als brievenbuspakketje just to be sure)

Ik zal wel te snel gelezen hebben haha, ik dacht dat je bij ES zelf besteld had dus daarom vond ik t al gek.. maar dan snap ik idd dat je cob verwacht
Fijn dat ie terug mag

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 07:08

ivy_power89 schreef:

[ [url=m/Ez35Re.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bZAH5Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind dit juist stoer!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 11:38

Ruitershop boxmeer heeft veel equestrian stockholm met korting :)

Ook de evening haze