Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Ooh jaloers op je Unionjack! Die is gaafHele mooie collectie zo!
Mooi sfeerplaatje Matheno!![]()
Hier even een baalmomentje. Mijn pakketje was binnen met oa het Es Merlotgold oornetje. Ik had maat Cob besteld, maar maat pony binnen gekregen, dat is echt maatje A-welsh. Hoe vinden jullie de Es oornetjes vallen qua maat? Het is voor mn Haf, dus weer net zo'n tussenmaatje. (Al heeft ze wel maat full van hoofdstel) Kan het nu eventueel nog aanpassen
maessie schreef:Al gedaan, maar Es blijkt maar 2 maten te hebben, pony en full. Staat alleen als Cob op hun site. Ik heb daar verder ook niet naar gekekenMag hem wel omruilen, maar dat is ook weer jammer van de verzendkosten die erbij komen.. Word t alsnog weer duur
Maarja, wil mijn mooiste sets wel graag compleet
Drico schreef:Ik zou niet akkoord gaan met dat jij de verzendkosten dan moet betalen.. Cob is toch geen maat ponyDan hadden ze je moeten mailen welke maat je had willen ontvangen
anoukwendy schreef:Dus dan is het toch echt kopers fout als je pony besteld.. ik zou als bedrijf ook niet voor die verzendkosten opdraaien hoor
maessie schreef:Al gedaan, maar Es blijkt maar 2 maten te hebben, pony en full. Staat alleen als Cob op hun site. Ik heb daar verder ook niet naar gekekenMag hem wel omruilen, maar dat is ook weer jammer van de verzendkosten die erbij komen.. Word t alsnog weer duur
Maarja, wil mijn mooiste sets wel graag compleet
anoukwendy schreef:Drico schreef:Ik zou niet akkoord gaan met dat jij de verzendkosten dan moet betalen.. Cob is toch geen maat ponyDan hadden ze je moeten mailen welke maat je had willen ontvangen
Geen idee hoe het is als je de site in het nederlands/engels hebt maar in het zweeds staat er gewoon pony en full. Dus dan is het toch echt kopers fout als je pony besteld.. ik zou als bedrijf ook niet voor die verzendkosten opdraaien hoor
ivy_power89 schreef:Ik heb vandaag mijn merlot gold oornetje binnen gekregen en daarmee is mijn wedstrijdset af.
Zelf houd ik wel van een beetje anders dan alle andere, en ik ben echt verliefd op de merlot gold en crystal grey. Dus deze 2 worden de dekjes als ik ooit ga starten (ik heb 6 ziekenhuis opnames achter de rug afgelopen half jaar, en ben er nog lang niet qua conditie)
De merlot gold komt op mijn fries, en de crystal grey op mijn bonte (weinig wit, 4 witte benen en donkerbruin) samen met mijn nieuwe grijze jasje van Pikeur.
Het zal vast en zeker niet bij iedereen in de smaak vallen, maar ik ben echt verliefd hahaha
[ [url=m/Ez35Re.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bZAH5Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:anoukwendy schreef:
Geen idee hoe het is als je de site in het nederlands/engels hebt maar in het zweeds staat er gewoon pony en full. Dus dan is het toch echt kopers fout als je pony besteld.. ik zou als bedrijf ook niet voor die verzendkosten opdraaien hoor
Het staat bij hun op de site als cob en full, en daardoor heb ik verder niet naar een maattabel gekeken. (Was dus ook niet bij Es zelf) Maar ik mag hem met postzegels retour sturen, en dat fiftyfifty, dus dat is dikke prima verder. (Al doe ik hem toch als brievenbuspakketje just to be sure)
ivy_power89 schreef:Ik heb vandaag mijn merlot gold oornetje binnen gekregen en daarmee is mijn wedstrijdset af.
Zelf houd ik wel van een beetje anders dan alle andere, en ik ben echt verliefd op de merlot gold en crystal grey. Dus deze 2 worden de dekjes als ik ooit ga starten (ik heb 6 ziekenhuis opnames achter de rug afgelopen half jaar, en ben er nog lang niet qua conditie)
De merlot gold komt op mijn fries, en de crystal grey op mijn bonte (weinig wit, 4 witte benen en donkerbruin) samen met mijn nieuwe grijze jasje van Pikeur.
Het zal vast en zeker niet bij iedereen in de smaak vallen, maar ik ben echt verliefd hahaha
[ [url=m/Ez35Re.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bZAH5Z.jpg]Afbeelding[/url] ]