Nathalie__ schreef:Zou de frozen rose bij de musk passen? Heb nog steeds niks van Le mieux gevonden in maat 36

Ik denk dat de Frozen rose inderdaad beter bij musk past als bij frensh rose.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Plop1997 schreef:Varekaj schreef:Ik heb net de catalogus van kramer gehad en ik heb zo het idee dat veel kleuren weleens fijn kunnen matchen met die van Lemieux.
De jade lijkt ideaal bij Sage, ze hebben eentje die goed bij musk gaat passen en ook eentje voor bij rioja
Ik zag het ook in de catalogus en heb wat kleuren vergeleken.
Helaas zijn kleuren op foto's natuurlijk niet zo als in het echt maar het lijkt wel te kunnen.
Roja
[ [url=m/QbaGRj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oak
[ [url=m/c6FkvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ice Blue
[ [url=m/rOVmJB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mochten er meer collecties zijn die je graag wil zien in vergelijking laat het even weten. Als ik tijd heb kan ik ze bij elkaar zetten.
Farjen schreef:Varekaj, ik ben benieuwd of je Dijon er wel zou bijzitten. Lijkt me heel vroeg?
Ik heb een shirt van H&M bij de olive, maar dat is waarschijnlijk niet goed genoeg om te crossen
[ [url=m/AyzxFq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PHC8iv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fangio schreef:@ Varekaj, hoe was je cross? Was vlakbij mij, maar ik moest werken helaas.
Heeft er hier iemand wel eens dekjes geruild en hoe was dat? Ging dat goed of viel het tegen?
Ik zit te denken om mijn huntergreen mini op marktplaats te gooien en te kijken of iemand wil ruilen tegen de rioja mini en dan wel de veelzijdigheidsversie. Heb nu de dressuur en die ik gewoon veel te groot voor mijn shetDeze foto is ook de enige keer dat hij er even opgelegen heeft en nu ligt hij maar in mn kast te liggen, de kaartjes zitten er nog aan en is nooit gebruikt.
Mocht er iemand een vergelijking hebben tussen de dressuur en vhz mini dan ben ik wel geinteresseerd in een foto! Voor ik straks weer met een niet passend dekje zit
[ Video ]