Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Macs schreef:Iemand ervaring met een Lemieux pro-sorb halfpad onder een boomloos zadel? Ik heb een ghost.
Die zijn niet altijd lang genoeg - Ghost maakt ook Half-pads....
Lisa_WB schreef:Macs,
Ik had een L onder een gewone maat en dat paste op ongeveer 5cm na niet
Macs schreef:Lisa_WB schreef:Macs,
Ik had een L onder een gewone maat en dat paste op ongeveer 5cm na niet
Dank voor je bericht!
Ik had inderdaad even de maten er bij moeten pakken, want zie nu dat een M niet past. Dus we ruilen hem om voor een L. Die zou in theorie een halve cm te kort zijnmaar we gaan het gewoon even proberen. Tenzij iemand een goed alternatief heeft. Half pad met katoenen onderkant.
Nala schreef:Jeetje, meen je niet! Dikke knuffel
Kaatastrof schreef:Nala schreef:Jeetje, meen je niet! Dikke knuffel
Thanks.. en het is helaas ook niet dat ik zomaar een 2dehandse kan kopen oid. In mijn geval moest het maatwerk zijn. Echt zo rot. Ik weet niet goed wat ik moet doen nu. Ik kan gerust nog even wachten na de winter want veel trainen/rijden kan ik dan toch niet.. Maarja..
Edit: Dekje staat heel mooi onder je zadel!
Kaatastrof schreef:Ik heb een Christ BBP. Desnoods kan ik daar wel stijgbeugels aanhangen ja, maar ik had toch echt graag de stevigheid gehad van een zadel. En ik ga echt geen 2 jaar rondrijden met een BBP waarvan de drukverdeling niet optimaal is.. Dat vind ik toch echt te risky. Ik vrees dat ik mijn bestelling ga moeten cancelen. Een half jaar had ik nog kunnen wachten, maar 2?
Nu maar op zoek naar een alternatief voor de toekomst dan.. Enfin.. scheelt wel weer het geld voorlopig want ik ben nog altijd werkloos en heb mijn zadel nog altijd niet verkocht gekregen.
Kaatastrof schreef:Alsof ik de laatste tijd niet genoeg ellende gehad heb in mijn leven heb ik vandaag te horen gekregen dat de levertijd van de Hidalgo zadels door Corona tot 24 maand is.. Twee. Jaar.
Daar gaat mijn droomzadel.. Wat nu.. :'(
Kaatastrof schreef:Alsof ik de laatste tijd niet genoeg ellende gehad heb in mijn leven heb ik vandaag te horen gekregen dat de levertijd van de Hidalgo zadels door Corona tot 24 maand is.. Twee. Jaar.
Buitenzinnig schreef:Kaatastrof schreef:Alsof ik de laatste tijd niet genoeg ellende gehad heb in mijn leven heb ik vandaag te horen gekregen dat de levertijd van de Hidalgo zadels door Corona tot 24 maand is.. Twee. Jaar.
Dat is balen zeg! Op welk model zijn jullie uit gekomen?
Ik had echter begrepen dat ze op 24 weken levertijd zitten, wellicht heb ik het verkeerd begrepen, maar een idee om nog even te horen?
Kaatastrof schreef:De Valencia shorty. Maar de zitmaat en "boom" moesten aangepast worden. Zitmaar paar cm groter, "boom" voor type Shire.
Ik kan nog eens vragen, in de mail staat echt 24 maand helaas
EDIT: Zadelpasser was dus verkeerd, het is idd 24 WEKEN maar nu spreken ze van max. 16. Dat kan ik wel nog afwachten, is nu toch zeikweer. Sorry ik kan even al het negatieve niet meer hebben dus ik ging uiteraard weer meteen van het ergste uit
Narcissa schreef:Mag ik hier een lijntje uitgooien? We zijn op zoek naar een Ghost Veneto of Firenze voor mijn man zijn nieuwe paard. Piccolo of normale maat maakt niet uit. Hoeft niet nieuw te zijn, wel in goede staat en met neutrale kleuren (bruin/zwart).
Kan evt ook geruild worden tegen een BF Cheyenne maat 1. Dat zadel zoekt een nieuw paard om blij te makenWe krijgen hem helaas niet passend op dit paard (heel hoge schoft).
Buitenzinnig schreef:Kaatastrof schreef:De Valencia shorty. Maar de zitmaat en "boom" moesten aangepast worden. Zitmaar paar cm groter, "boom" voor type Shire.
Ik kan nog eens vragen, in de mail staat echt 24 maand helaas
EDIT: Zadelpasser was dus verkeerd, het is idd 24 WEKEN maar nu spreken ze van max. 16. Dat kan ik wel nog afwachten, is nu toch zeikweer. Sorry ik kan even al het negatieve niet meer hebben dus ik ging uiteraard weer meteen van het ergste uit
Dat scheelt gelukkig weer een hoop! Snap ik, het is ook drama. Sterkte met wachten!