Zinzi_jewel schreef:Ik heb een 70 cm eraan nu .
Dat is wat je ziet op de foto .
Ik heb zelf normaal langere singel aan mijn boomzadel . Maar dat is leder en niet rekbaar , dacht daarom dat een elastische singel wel lekkerder zou zijn voor haar .
Misschien kan ik m ruilen nog ?
Heb iig gemaild naar buitenzinnig erover
Ja er zit een lederen lusje met D Ringetje aan t zadel vast met een soort schroefje .
Denk dat t eigenlijk is voor een evt zadel tas . Aan de pad zit een lusje , maar dat kan niet los dmv klitten band .
Ik ben ook erg blij met de kleuren .
Dacht na t zien van een foto dat ik toch misschien ook de zitting bruin had moeten doen .
Maar doordat t logo achterop ook bruin is heb ik zo mooi subtiel warme kleur bruin op mijn wijffie
Eerst even gaan zitten op je paard om te kijken tot waar de singel dan komt, maar ik zou toch voor een langere singel gaan - bij elastisch trek je ca. 5cm af tov een niet-elastische singel
Door dat kleine lusje voor en achterop de pad kan je - naar behoefte, een vetertje doen om de pad aan de midden-ringen vast te zetten. Als je het met klittenband doet, hangt dat er sneu bij wanneer je het NIET gebruikt, bovendien kan je klitten band niet strak trekken.
De ring aan het zadel niet losmaken!