Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Odetje92 schreef:Donkere broertje van de Lagoon Blush zo te zien, blauw met rose goud
DinkeyGirl schreef:Odetje92 schreef:Donkere broertje van de Lagoon Blush zo te zien, blauw met rose goud
Nou precies dit! Ik vind hem wel mooi maar niet zo mooi dat ik hem perse moet hebben. Heb we via MP een in goede staat lijkende PSoS Grape kunnen scorenEn vandaag met de checkered heerlijk gereden
Maar ik had voor de perfect match eigenlijk mn navy rijbroek aan moeten doen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Haf_Woezel schreef:ivy_power89 schreef:Ik vind die witte sowieso heel sjiek, maar aangezien ik wéér in het ziekenhuis lig heb ik het wedstrijd rijden maar een beetje opgegeven
oei! hoe komt het (als ik vragen mag)
Charaz schreef:Staat goed Dinkeygir! Al staat bijna alles volgens mij wel mooi op een valk, je zadel lijkt iets voorover te kiepen klopt dat ?
mcjv schreef:Oh die nieuwe vind ik echt heuuuul mooi. Ik zat ook te kijken naar de modern mocha maar ik ben bang dat de singelstoten op den duur de bies met die “balletjes” gaat beschadigen.
mcjv schreef:Oh goeie! Dan ga ik het misschien toch overwegen want ik vind hem echt mooi.
[ Afbeelding ]
Cadeautje van onze bijrijder voor haarVind hem echt zo tof op valk!
mcjv schreef:Oh goeie! Dan ga ik het misschien toch overwegen want ik vind hem echt mooi.
[ Afbeelding ]
Cadeautje van onze bijrijder voor haarVind hem echt zo tof op valk!
Rizette schreef:Charaz schreef:Staat goed Dinkeygir! Al staat bijna alles volgens mij wel mooi op een valk, je zadel lijkt iets voorover te kiepen klopt dat ?
Voorover? Lijkt mij meer een zadel wat precies goed ligt en juist niet achterover, wat je heel vaak ziet.