Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Ik twijfel nog steeds of ik Dijon moet bestellen. Geel is zo mijn kleur maar ik wil de kleur in het echt zien. Heb geen idee hoe het er echt uitziet namelijk nu.
_Anneruth schreef:Ik val hier even binnen met een vraagje. Kan iemand vertellen hoe de base layers vallen van Lemieux? Hoe is de ruglengte en vallen ze groot of klein?
_Anneruth schreef:Ik val hier even binnen met een vraagje. Kan iemand vertellen hoe de base layers vallen van Lemieux? Hoe is de ruglengte en vallen ze groot of klein?
Varekaj schreef:Ik heb net de catalogus van kramer gehad en ik heb zo het idee dat veel kleuren weleens fijn kunnen matchen met die van Lemieux.
De jade lijkt ideaal bij Sage, ze hebben eentje die goed bij musk gaat passen en ook eentje voor bij rioja
Varekaj schreef:Ik heb net de catalogus van kramer gehad en ik heb zo het idee dat veel kleuren weleens fijn kunnen matchen met die van Lemieux.
De jade lijkt ideaal bij Sage, ze hebben eentje die goed bij musk gaat passen en ook eentje voor bij rioja
ava_krause schreef:Celebi schreef:Ik twijfel nog steeds of ik Dijon moet bestellen. Geel is zo mijn kleur maar ik wil de kleur in het echt zien. Heb geen idee hoe het er echt uitziet namelijk nu.
Precies dit hahaha ben bang dat de geel me te flets is
Voor de liefhebber, mijn ZGAN Paprika suede full dressuur is nog te koop!
Plop1997 schreef:Varekaj schreef:Ik heb net de catalogus van kramer gehad en ik heb zo het idee dat veel kleuren weleens fijn kunnen matchen met die van Lemieux.
Ik zag het ook in de catalogus en heb wat kleuren vergeleken.
Helaas zijn kleuren op foto's natuurlijk niet zo als in het echt maar het lijkt wel te kunnen.
Roja
[ [url=m/QbaGRj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oak
[ [url=m/c6FkvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ice Blue
[ [url=m/rOVmJB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mochten er meer collecties zijn die je graag wil zien in vergelijking laat het even weten. Als ik tijd heb kan ik ze bij elkaar zetten.