tommy68 schreef:MoniekV schreef:Mijn aankopen van vandaag;[ Afbeelding ]Waar heb je ze gekocht??Bij Naalden ruitersport, hun hebben alleen geen webshop...
maria1991 schreef:edit: haha gossa ik zie dat je ook goed geslaagd bent bij de kroo outlet. Mooie spullen ook!haha inderdaad! zag je nog lopen!fijne deken he! mijn friesje past hij ook super
dancer_ schreef:25% korting bij divoza, vandaag laatste dag Oh jammer, wou namelijk aankomende zaterdag wat aankopen doen maar dan wacht ik nog maar even wat langer aangezien ik nu nog niet zoveel geld heb.
irma met nieuw dekje. Volgende keer moet het dekje wat meer omhoog, het drukte een beetje op de schoft, zie ik nu bij de foto's.
Jodi93 schreef:Mijn nieuwe staldeken Harry's horse highliner 200 gram, maatje 195 [ Afbeelding ]Mooie deken. Is die waterdicht?
N0a schreef:Jodi93 schreef:Mijn nieuwe staldeken Harry's horse highliner 200 gram, maatje 195 [ Afbeelding ]Mooie deken. Is die waterdicht?Nee is een staldeken. Ik gooi er altijd een regendeken op als die naar buiten gaat.
Jodi93 schreef:Mijn nieuwe staldeken Harry's horse highliner 200 gram, maatje 195 [ Afbeelding ]Hele mooie deken! Wil ik me ook aanschaffen!Valt hij normaal qua pasvorm?
weer leuke spulletjes allemaalik ga volgende week waarschijnlijk naar tentenkamp hier in belgie voor een hoofdstel & prikpaaltjes, echt iets ander heb ik niet nodig
Hij valt qua pasvorm perfect Heb ook een regendeken van Baseline maat 195 en die valt iets kleiner dus vind deze hh iets groter vallen. Vooral achter bij de kont
Jody93 mooie deken, zit er ook aan te denken om hem aan te schaffen vind hem erg mooiirisloove wat voor dekje heb je erbij? die zilveren HH?
irisloove schreef:Heel blij met mn nieuwe zilveren setje! [ Afbeelding ]dat setje staat dat paard goed zeg!
net bij van der kroon geweest en ook mooi geslaagd!nieuwe paardrijbroek + bij passende sokken nieuwe handschoenen en bij welkoop een reflectie uitrijdeken gekocht.binnekort foto op paard
xNinja schreef:Die broek heb ik in het zandkleurig! Hele fijne broek! Rood is die ook wel leuk! dankje! ik zag hem ook in andere kleuren maar omdat ik ook het brighton dekje in het rood heb dacht ik dat dat wel wat leuker was