Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flubberboot schreef:Ik heb alleen maar witte dekjes gekocht dit jaar dus dat trekt de balans weer recht!
Texas02 schreef:Jij niet alleen, ik heb ook schandalig veel dekjes geshopt de laatste tijdGisteren is de Equito Champagne Plum nog binnen gekomen en nu moet het maar eerst klaar zijn met dingen kopen die niet echt nodig zijn. Er komt nog wel een frontriem met rode steentjes (voor iig bij de ES Bordeaux en Equito Black Cherry), maar dat is een kerstcadeau die ik gekregen heb en zelf nog moest uitzoeken verder, dus dat mocht
Maar nu is het verder eerst wel even goed zo
Texas02 schreef:Equito heeft echt prachtige dekjes en is ook goede kwaliteit. Ze blijven mooi, zijn alleen wel iets dunner dan ES.
Wat heb ik allemaal gekocht.. In november en december de dotibel met blauwe bloemen en met oranje bloemen, de ES Amazonite, de ES Purple Glimmer en nu dus de Equito Champagne Plum. En het ES Orchid Bloom halster en een aantal frontriemen. Dus ja, eerst even genoeg
Edit: oh, en de ES Blue Meadow Glimmer nogZe waren wel allemaal in de aanbieding..
DinkeyGirl schreef:Texas02 schreef:Equito heeft echt prachtige dekjes en is ook goede kwaliteit. Ze blijven mooi, zijn alleen wel iets dunner dan ES.
Wat heb ik allemaal gekocht.. In november en december de dotibel met blauwe bloemen en met oranje bloemen, de ES Amazonite, de ES Purple Glimmer en nu dus de Equito Champagne Plum. En het ES Orchid Bloom halster en een aantal frontriemen. Dus ja, eerst even genoeg
Edit: oh, en de ES Blue Meadow Glimmer nogZe waren wel allemaal in de aanbieding..
Doe es een foto van die Equito champagne Plum?
Texas02 schreef:Er komt weer iets nieuws aan van ES! Ik mag niet, maar ik ben wel benieuwd wat het gaat worden!
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Chique, de Black Gold, en gaaf hoofdstad ook!![]()
De Purple Night staat ook gaaf! En toevallig, want ik had de Purple Gold erop![]()
[ Afbeelding ]