Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nickeltje schreef:Hunter green gaat er toch niet uit, of heb ik wat gemist?
Ik zoek een Hunter green springdekje (L), maar of deze kleur wordt bij veel winkels sowieso niet aangeboden, of hij is er wel voor dressuur maar in deze kleur niet meer in de CC voor springzadel...
FleurSandro schreef:Nickeltje schreef:Hunter green gaat er toch niet uit, of heb ik wat gemist?
Ik zoek een Hunter green springdekje (L), maar of deze kleur wordt bij veel winkels sowieso niet aangeboden, of hij is er wel voor dressuur maar in deze kleur niet meer in de CC voor springzadel...
Ik heb bij verschillende webshops geïnformeerd. De hunter green CC komt wel terug maar Lemieux is heel traag met de nieuwe lading dus het blijft even de vraag wanneer die weer binnenkomt. Ik zit er namelijk ook op te wachten.
ava_krause schreef:beegee schreef:Peacock is heel lastig op de foto te krijgen. Bij mij issie in het echt ook heel groen maar op de foto altijd blauw zoals bij ava_krause. Doet de naam eer aan zullen we maar zeggen
Mijn peacock is idd groen, maar op foto blauw haha.
Dit is de foto waar de echte kleur het meest bij in de buurt komt:
[ [url=m/UA0pZo.jpg]Afbeelding[/url] ]
ava_krause schreef:beegee schreef:Peacock is heel lastig op de foto te krijgen. Bij mij issie in het echt ook heel groen maar op de foto altijd blauw zoals bij ava_krause. Doet de naam eer aan zullen we maar zeggen
Wiwabalia schreef:ava_krause schreef:Mijn peacock is idd groen, maar op foto blauw haha.
Wilt iemand jou even uit dit topic bannen? Onze paarden komen qua kleur overeen maar de lijst met dekjes die ik wil word door je foto’s ook steeds groter.![]()
DenieesB schreef:Heeft iemand al een shirtje voor bij de Musk suede gevonden die mooi matcht?
Hij is nu dan echt onderweg! Heel benieuwd hoe het staat op mijn vosse dame, want het is normaal echt niet het kleurtje wat ik zou kiezen. Op de een of andere manier trekt de Musk mij toch aan.
Edit: Door *kuch* @Sorriso en @filou *kuch*
DenieesB schreef:DenieesB schreef:Heeft iemand al een shirtje voor bij de Musk suede gevonden die mooi matcht?
Hij is nu dan echt onderweg! Heel benieuwd hoe het staat op mijn vosse dame, want het is normaal echt niet het kleurtje wat ik zou kiezen. Op de een of andere manier trekt de Musk mij toch aan.
Edit: Door *kuch* @Sorriso en @filou *kuch*
Ik heb mijn Musk overigens retour gestuurd. Was al een risico omdat ik normaal niet voor zo'n kleur zou gaan, maar vond het op de foto's wel echt heel gaaf op vos.
Op deze foto vind ik hem overigens wel tof, maar hij was in het echt meer paars en ook meer aanwezig. Nét niet mijn ding.
[ [url=m/5g4VNN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wiwabalia schreef:beegee schreef:Peacock is heel lastig op de foto te krijgen. Bij mij issie in het echt ook heel groen maar op de foto altijd blauw zoals bij ava_krause. Doet de naam eer aan zullen we maar zeggen
[ [url=m/UA0pZo.jpg]Afbeelding[/url]
Wilt iemand jou even uit dit topic bannen? Onze paarden komen qua kleur overeen maar de lijst met dekjes die ik wil word door je foto’s ook steeds groter.![]()
maya12333 schreef:Iemand hier die mij kan helpen in mijn zoektocht naar de mesh brushing boots in het bruin maat S?
Capriootje schreef:maya12333 schreef:Iemand hier die mij kan helpen in mijn zoektocht naar de mesh brushing boots in het bruin maat S?
Heb even gekeken voor je maar die zijn in Nederland niet meer te krijgen ben ik bang. Ook bij horse Health zelf staan ze niet meer op de site in maat S. Anders had ik ze mee kunnen bestellen voor je.
Wiwabalia schreef:Zijn dat van die flinterdunne sokken? Ik hou soms een klein beetje vocht vast en klap mij (ordinaire dikke) sokken dan naar beneden anders zegt de rits van mijn laarzen knap.