PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:52

EdkingEnzo schreef:
[ [url=m/yifLhv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bhp4fX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Walnut op mijn dikkie :+:

Staat echt super chique! Je hebt een springzadel toch? Hoe vind je het dekje liggen? Ik heb nog geen ps dekjes maar ben wel benieuwd hoe ze liggen onder een springzadel

Iriscope

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:21

Wow, ik zie net dat mn Amazonite en Pistachio al in Windhoek zijn! Das echt bijzonder snel, ze zijn 19 mei pas verzonden. Nu zien hoelang het duurt voor ze door de douane heen zijn, maar FexEx zou daar niet heel traag mee moeten zijn.
Met wat geluk heb ik ze volgende week :D

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:10

Ik heb ook net de mail met verzendcode, en ze zouden vrijdag binnen moeten zijn, yeej! *\%/* valt t weer mee!

Oeps 2x de icecoffee pattypaard, en de charcoal uitverkocht, das flink balen!

Ik zag de golden brass te koop staan, die is ook wel echt heul gaaf! Niet meer te krijgen in de winkels toch?

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:26

Vanilla <3 <3

Afbeelding
Afbeelding

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:27

Heel gaaf Kimley! Mooie kleur.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:31

Drico schreef:
Moet wel zeggen dat wanneer ik de vergelijkingsfoto's zie, dat PS qua bies flink de plank mis slaat :n
Denk dat als ze geen lichte bies bij de meeste hadden gebruikt ik er nu al wel meer had want ben wel meer fan qua pasvorm etc van PS.

Heel eerlijk gezegd snap ik zowel van PS als ES vaak niet waarom ze kiezen voor die randen...

PS maakt ze veel bruin, wat ik persoonlijk bij zwart tuig niet mooi vind, een lichte rand vinden veel mensen te besmettelijk, ES heeft veel grijze randen wat natuurlijk ook niet iedereen mooi vind. En de twee meest simpele kleuren (blauw en navy) zie je zelden op de randen....
Ik vind om die reden de Lavendel van ES echt 1 van de mooiste dekjes, die rand past super mooi bij de kleur van het dekje :j

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:34

SpikkelFire schreef:
Heel gaaf Kimley! Mooie kleur.

Dankjewel!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:37

maessie schreef:
Ik heb ook net de mail met verzendcode, en ze zouden vrijdag binnen moeten zijn, yeej! *\%/* valt t weer mee!

Oeps 2x de icecoffee pattypaard, en de charcoal uitverkocht, das flink balen!

Ik zag de golden brass te koop staan, die is ook wel echt heul gaaf! Niet meer te krijgen in de winkels toch?

Nou gelukkig kwam ik er achter van de Ice Coffee voordat ik hem nog eens bestelde :')
Maar ik dressuur en spring dus eigenlijk wil je sommige dekjes in beide varianten :+

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:09

minetje schreef:
EdkingEnzo schreef:
[ [url=m/yifLhv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bhp4fX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Walnut op mijn dikkie :+:

Staat echt super chique! Je hebt een springzadel toch? Hoe vind je het dekje liggen? Ik heb nog geen ps dekjes maar ben wel benieuwd hoe ze liggen onder een springzadel

Dank je wel! Vind ik ook :) ja hij ligt heel fijn! Ik heb het springzadel net, vorige week met de ES Pistachio en die ligt ook heel erg fijn.
Wel baal ik bij beide dekjes van de witte onderkant en rand..

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:37

Mooi die Vanilla!

Ik had gister de merlot van PS onder mijn springzadel. Vind hem erg fijn liggen, mooie pasvorm

Afbeelding

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 23:39

Oehhhh.. mijn eerste ES! Ben er blij mee!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 23:40

Iemand tips voor kleding voor de amazonite buiten kramer om (daar is het meeste er niet meer in mijn maat). Eventueel ook nog kleding tips voor de moroccan blue?

Welke maat beenbeschermers adviseren jullie bij een e-pony met iele pootjes. Van harry’s horse en eskadron maat S...

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 23:48

avensis schreef:
Oehhhh.. mijn eerste ES! Ben er blij mee!!!
[ [url=m/JPA1X0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RKNu6h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ecDvbR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heeeel mooi. Ik heb hem ook op zo'n zelfde bruine <3

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 00:32

Wauw wat een leuke foto's van de setjes met kleur paard, echt super handig!

Ik was benieuwd of jullie weten waar ik een shirt/polo/blouse kan vinden in de kleur bordeaux van equestrian stockholm?

Verder ben ik door deze merken weer setjes verslaafd aan het worden.

Ik heb ondertussen Ps Prosecco, ES white/bordeaux en binnenkort komt er een springsetje binnen; ES bordeaux

Prosecco:

Afbeelding

White/bordeaux:

Afbeelding

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:48

linda2008 schreef:
Drico schreef:
Moet wel zeggen dat wanneer ik de vergelijkingsfoto's zie, dat PS qua bies flink de plank mis slaat :n
Denk dat als ze geen lichte bies bij de meeste hadden gebruikt ik er nu al wel meer had want ben wel meer fan qua pasvorm etc van PS.

Heel eerlijk gezegd snap ik zowel van PS als ES vaak niet waarom ze kiezen voor die randen...

PS maakt ze veel bruin, wat ik persoonlijk bij zwart tuig niet mooi vind, een lichte rand vinden veel mensen te besmettelijk, ES heeft veel grijze randen wat natuurlijk ook niet iedereen mooi vind. En de twee meest simpele kleuren (blauw en navy) zie je zelden op de randen....
Ik vind om die reden de Lavendel van ES echt 1 van de mooiste dekjes, die rand past super mooi bij de kleur van het dekje :j

Het is echt een kwestie van smaak ook! Ik vind de bruine randen bv. wel heel mooi (rij dan ook wel met bruin tuig) en ik ben vooral ook dol op de grijze randen bij ES, heb nu een grijze rijbroek van PS en dat staat wel echt heel mooi <3
Die lichtgele rand bij de nieuwe collectie van PS vind ik wel echt niet mooi, de kleuren op zich zijn nog wel leuk, maar die rand vind ik echt bah. Een donkerblauwe rand mag inderdaad ook wel meer, dan zoek ik zeker en vast nog een navy broek uit :p

tinekevdp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 09:45

Ik vind die crème randen juist wel mooi staan, heel sjiek net als de es amazonite. Maar dat komt misschien omdat ik een haflinger heb. Zelfde kleur als haar manen hahahaha

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:17

Heeft iemand toevallig de peesbeschermers van Kramer in green lake bij hun Amazonite? Ik ga een shirtje bestellen, maar twijfel of ik ook kapjes erbij bestel kwa kleur.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:18

Afbeelding

Wel de bandages (en shirt), die passen mooi :j

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:23

Ow thanks! Welke bandages zijn dat precies? Shirts zijn al veel uitverkocht, even zoeken naar 1 in mijn maat. Hoe vind jij ze vallen. Heb normaal maat S of M kwa shirts.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:29

Ik heb normaal maat XS, maar baselayers vaak S. Deze zit alleen erg ruim bij mijn taille van Kramer :j , dus zou niet een maat groter nemen. Maten worden wel weer vaker ook aangevuld :j Want toen ik bestelde was er geen XS en later weer wel.

Afbeelding

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:33

Goed dat je zegt dat ze aangevuld worden dan wacht ik nog even. Dus ik zou dan eigenlijk prima een S kunnen nemen zeg jij?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:40

Deze shirt van kramer worden helaas niet meer aangevuld nu, heb ze gister gesproken :(

Maar de green lake peeskappen passen goed bij de Amazonite, heb geen foto want de Amazonite heb ik niet meer maar was dezelfde kleur :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:40

Ik vind ze normaal vallen ik heb meestal S soms XS en pas een S goed :j

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:42

Oh zonde dat ze het niet meer aan (kunnen) vullen, ze zijn populair.

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:44

Ah helaas dan ga ik even kijken wat er nog is. Was al een mail aan het typen wanneer ze weer kwamen maar dat hoeft dus niet