Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jokari schreef:Super ! En het western singelsysteem, bevalt het ?
Mayflower_ schreef:Dat zadel staat wel prachtig. Wat heb jij een mooi paard trouwens.
Ik zou persoonlijk kiezen voor een hoofdstel met een kin/kaak riem dat de bakstukken op zijn plaats houdt.
Mariett schreef:Hoe werkt dat nou eigenlijk met de ghost zadels? Stel dat ik nu een nieuw zadel koop, krijg ik dan een zitting met 'onderstel' of zit het echt vast aan elkaar?
Sonja_vR schreef:Drytex beugelriemen op een leren zadel, geeft dat nog extra kraakjes of slijtage?
Anders ga ik toch maar zoeken naar mono T tweedehandsjes
Tcm62 schreef:Mooie optiming darkcristal, welk zadel is dit?
Zit met smart te wachten op een afspraak voor passen...ga de zadels steeds mooier vinden...ooo zo lang niet gereden, hoop snel een testzadel te kunnen huren..
Mayflower_ schreef:Sonja_vR schreef:Drytex beugelriemen op een leren zadel, geeft dat nog extra kraakjes of slijtage?
Anders ga ik toch maar zoeken naar mono T tweedehandsjes
Er staan een paar leren mono T op marktplaats. Weet niet welke kleur je zoekt maar dit zijn zwarte.Tcm62 schreef:Mooie optiming darkcristal, welk zadel is dit?
Zit met smart te wachten op een afspraak voor passen...ga de zadels steeds mooier vinden...ooo zo lang niet gereden, hoop snel een testzadel te kunnen huren..
Spannend! Heb je al een bepaald zadel in gedachten?