Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_hartje_M schreef:Vandaag eventjes gereden met mijn boomloos zadeltje. Dit keer ook een paar draf pasjes en wat galop. Ik merk wel dat een goede pad HEEL belangrijk is! Maar gelukkig komt die een dezer dagen binnen![]()
Ik voelde me ZO zeker in het zadel! In de galop zat ik echt heel stevig... en als ik eerlijk ben, het zat steviger dan de Barefoot![]()
Iemand had nog gevraagd naar een foto van de panelen, bij deze:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Knappe meid
iana schreef:hoi iedereen, ik heb een beetje raad nodig (schopje) ivm het volgende;
Ik heb een Freeform enduro, ongeveer 2 jaar oud. Een fantastisch zadel maar ik wil weer een westernmodel.
De Freeform is er gekomen omdat deze het beste lag op mijn ultra brede Haflinger. Omdat ik niet meer rijd op de Haflinger zou ik hem willen verkopen.
Het paardje waar ik nu mee rij is een kleine paint met korte rug. Ik had graag het westernmodel van Barefoot gehad, de Missoula of de rose.
Zou ik deze stap zetten of met mijn Freeform verder hobbelen? Ik weet niet of dit model goed verkoopt?
Ik doe hem dus niet weg wegens ontevredenheid, integendeel zelfs. Het is louter om het westernmodel te doen en het gemak om mijn leadrope of mecate rond de horn te kunnen binden.
Het uitzicht natuurlijk ook