Gisteren met de emerald gereden
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:
Texas02 schreef:Hier vandaag de Amazonite met de mooie bijpassende Emerald frontriem van Dutch BlingIk vind hem zo gaaf, apart wat een andere rand kan doen. De ES Emerald is nooit mijn favoriet geweest, puur vanwege de donkerblauwe rand. Maar de Amazonite vind ik echt geweldig!
Alleen de kleur van de Amazonite krijg ik haast niet goed op de foto, dat had ik bij de Emerald ook al. En het rare is dat de frontriem er dus wel goed op komt terwijl dat dezelfde kleur is als het dekje. Ik snap er niets van
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
KirstenHorse schreef:Staat hem goed! En wat een knappe pony
Anja_Joost schreef:KirstenHorse schreef:Staat hem goed! En wat een knappe pony
Aah, dankjewel! Eigenlijk kan hij alle kleuren echt goed hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar rustigere kleuren, anders wordt het helemaal zo’n bont geheel. Denk dat bordeauxrood hem ook heel mooi staat. Iemand een idee naar welke kleur ik dan moet zoeken? Liefst met donkere rand.
Anja_Joost schreef:Oh thanx! Die Twill Luxe is gaaf!
Texas02 schreef:Ruitergoed heeft nu 30% korting!
Sydney_Zorro schreef:Onze outfits van deze week!
Ik ben helemaal verliefd op de velvet
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Die staat ook mooi zeg!En super dat ze zo fijn loopt nu! Hier vandaag de Purple Glimmer, ik vind hem echt zo gaaf.. Misschien toch wel mijn favoriet nu
![]()
[ Afbeelding ]
En met de nieuwe HKM Daisy frontriem, die staat er echt prachtig bij (en er is nog een andere onderweg die er hopelijk ook zo mooi bij past):
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xDaylight schreef:Vandaag ga ik een bokker blij maken met mijn faded fuchsia set.Gisteren ben ik door mijn hele verzameling gegaan en heb ik besloten de setjes terug te brengen tot 10, omdat ik ze voorlopig niet kan gebruiken.
De volgende PS/ES setjes mogen nog verhuizen:
ES crystal grey inclusief bandages en vest XL
PS of Sweden brown suede blush met bandages en bijpassende roze baselayer en coltrui van ES
PS Teal Blue christmas monogram inclusief bandages en oornetje
PS Stardust sparkly merlot inclusief bandages en oornetje