PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stal_Fiore

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 10:57

Afbeelding

Gisteren met de emerald gereden

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 12:02

Staat erg mooi, die Emerald :~

Zijn er hier ook mensen die mrs ros dekjes hebben?
Ben op zoek naar de blushing rose

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 19:32

Stal_Fiore schreef:
[ Afbeelding ]

Gisteren met de emerald gereden

Oh wow! Ik blijf deze ook maar zo gaaf vinden, heb nu de midnight green maar soms denk ik, dat ik beter op een goede Emerald had kunnen wachten. Alleen ben ik daar ook weer zo hard mee genaaid dat ik toen heb besloten om voor n nieuwe te gaan.

De PSoS checkered was vandaag al binnen (gister avond bestel :o ) en hij is echt wel gaaf!

Die christmas mauve staat ook echt super <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 23:41

Hier vandaag de Amazonite met de mooie bijpassende Emerald frontriem van Dutch Bling <3 Ik vind hem zo gaaf, apart wat een andere rand kan doen. De ES Emerald is nooit mijn favoriet geweest, puur vanwege de donkerblauwe rand. Maar de Amazonite vind ik echt geweldig! <3 Alleen de kleur van de Amazonite krijg ik haast niet goed op de foto, dat had ik bij de Emerald ook al. En het rare is dat de frontriem er dus wel goed op komt terwijl dat dezelfde kleur is als het dekje. Ik snap er niets van _O-

Afbeelding
Afbeelding

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 09:37

Texas02 schreef:
Hier vandaag de Amazonite met de mooie bijpassende Emerald frontriem van Dutch Bling <3 Ik vind hem zo gaaf, apart wat een andere rand kan doen. De ES Emerald is nooit mijn favoriet geweest, puur vanwege de donkerblauwe rand. Maar de Amazonite vind ik echt geweldig! <3 Alleen de kleur van de Amazonite krijg ik haast niet goed op de foto, dat had ik bij de Emerald ook al. En het rare is dat de frontriem er dus wel goed op komt terwijl dat dezelfde kleur is als het dekje. Ik snap er niets van _O-

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Hier hetzelfde! De Emerald vind ik ook niet zo fantastisch vanwege de donkere rand. Ik vind die creme witte rand van de Amazonite voor zo'n mooi contrast zorgen.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 10:11

Grappig, ik heb dat precies andersom. Door de lichte rand pak ik de amazonite nooit. De emerald kan ik combineren met groen en donkerblauw en is daardoor voor mij veel handiger te gebruiken.

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 14:42

Onze pony had de Metallic Blue onderde kerstboom liggen. Hij was er érg blij mee (zijn baasje misschien wel meer, haha). Staat leuk op een bonte schimmel toch?
Afbeelding

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 14:50

Staat hem goed! En wat een knappe pony <3

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 14:53

KirstenHorse schreef:

Aah, dankjewel! Eigenlijk kan hij alle kleuren echt goed hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar rustigere kleuren, anders wordt het helemaal zo’n bont geheel. Denk dat bordeauxrood hem ook heel mooi staat. Iemand een idee naar welke kleur ik dan moet zoeken? Liefst met donkere rand.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 16:16

Anja_Joost schreef:
KirstenHorse schreef:

Aah, dankjewel! Eigenlijk kan hij alle kleuren echt goed hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar rustigere kleuren, anders wordt het helemaal zo’n bont geheel. Denk dat bordeauxrood hem ook heel mooi staat. Iemand een idee naar welke kleur ik dan moet zoeken? Liefst met donkere rand.

Je hebt de dark bordeaux en wild rose van Equestrian stockholm. De dark bordeaux is niet meer te koop in maat full en bijna onmogelijk om te krijgen. Ik ben ook op zoek :Y) Maar de wild rose lijkt er sterk op en is bijvoorbeeld bij hypostore te koop: https://hypostore.nl/equestrian-stockho ... dekje.html

Edit: je hebt ook Twill luxe! https://equestrianstockholm.com/nl-nl/p ... gJKfvD_BwE

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 17:32

Oh thanx! Die Twill Luxe is gaaf!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 19:28

Anja_Joost schreef:
Oh thanx! Die Twill Luxe is gaaf!

Van ES heb je ook de gewone bordeaux of de modern luxe, die heeft een donkerblauwe rand en witte koordbies. Is allebei een mooie donkerrode kleur. Of de new maroon maar weet niet of die nog nieuw te koop is.

En als je iets paarser zoekt dan van PSoS in de kleur Plum heb je nieuw meerdere uitvoeringen. En tweedehands kun je nog zoeken naar de oude monogram wine (zie foto) of als je toch iets roder wilt de merlot, die komt regelmatig op MP voorbij.

Afbeelding

Ik ben echt een bordeaux fan dus als je vragen hebt of voorbeeldfoto's zoekt mag je me altijd een PB doen ;)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:45

Ruitergoed heeft nu 30% korting!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:59

Texas02 schreef:

Zou er bij ES zelf ook nog korting komen binnenkort? Als ze daar die 25% actie hebben en dan de ESGIFT15 erover heen en zonder verzendkosten is die Modern Luxe dan wel goedkoper dan nu bij Ruitergoed, want dan komt er ook nog 5 euro aan verzendkosten bij...

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 23:08

ES heeft al een poos wintersale op bepaalde dingen. Ik denk niet dat je daar meer hoeft te verwachten dan dat.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 12:08

Texas02 schreef:

Dankje! Ik heb eindelijk de golden brown gekocht *\o/* Dressuur maat full was al een tijdje uitverkocht bij zowel ES en Hypostore en ik vond €90 echt te gek. Nu voor €67 incl verzenden gekocht en daar kan ik mee leven :+

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 07:26

Graag gedaan! Ik twijfel zelf nog over de Twill Luxe (de normale versie), heeft iemand er misschien foto's van? Misschien ook een vergelijking met de Crystal Merlot Gold?

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 14:41

Onze outfits van deze week!
Ik ben helemaal verliefd op de velvet <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xDaylight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 08:27

Vandaag ga ik een bokker blij maken met mijn faded fuchsia set. *\o/* Gisteren ben ik door mijn hele verzameling gegaan en heb ik besloten de setjes terug te brengen tot 10, omdat ik ze voorlopig niet kan gebruiken.

De volgende PS/ES setjes mogen nog verhuizen:

ES crystal grey inclusief bandages en vest XL
PS of Sweden brown suede blush met bandages en bijpassende roze baselayer en coltrui van ES
PS Teal Blue christmas monogram inclusief bandages en oornetje
PS Stardust sparkly merlot inclusief bandages en oornetje

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 09:04

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 12:23

Texas02 schreef:
Die staat ook mooi zeg! <3 En super dat ze zo fijn loopt nu! Hier vandaag de Purple Glimmer, ik vind hem echt zo gaaf.. Misschien toch wel mijn favoriet nu <3

[ Afbeelding ]

En met de nieuwe HKM Daisy frontriem, die staat er echt prachtig bij (en er is nog een andere onderweg die er hopelijk ook zo mooi bij past):

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Is het dezelvde kleur als de Amaranth maar dan met glitters?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 00:01

De Purple Glimmer? Ik heb de Amaranth niet, dus ik kan hem niet vergelijken. Maar ik denk het niet, want de Amaranth valt bij mij echt onder de categorie bruin en deze is echt paars.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 00:35

xDaylight schreef:
Vandaag ga ik een bokker blij maken met mijn faded fuchsia set. *\o/* Gisteren ben ik door mijn hele verzameling gegaan en heb ik besloten de setjes terug te brengen tot 10, omdat ik ze voorlopig niet kan gebruiken.

De volgende PS/ES setjes mogen nog verhuizen:

ES crystal grey inclusief bandages en vest XL
PS of Sweden brown suede blush met bandages en bijpassende roze baselayer en coltrui van ES
PS Teal Blue christmas monogram inclusief bandages en oornetje
PS Stardust sparkly merlot inclusief bandages en oornetje

Jup that's me!!

Helemaal blij ermee

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 09:56

Ik heb echt schandalig dekjes geshopt de afgelopen tijd :x
Ben vooral op de roze tour, dus de renaissance en de lush op de kop weten te tikken en de blushing rose van mrs ros <3
Ben nou nog opzoek naar de raspberry en de rose van ps of sweden

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 11:51

Jij niet alleen, ik heb ook schandalig veel dekjes geshopt de laatste tijd :+ Gisteren is de Equito Champagne Plum nog binnen gekomen en nu moet het maar eerst klaar zijn met dingen kopen die niet echt nodig zijn. Er komt nog wel een frontriem met rode steentjes (voor iig bij de ES Bordeaux en Equito Black Cherry), maar dat is een kerstcadeau die ik gekregen heb en zelf nog moest uitzoeken verder, dus dat mocht <3 Maar nu is het verder eerst wel even goed zo _O-