Farjen schreef:Romy1234 schreef:Dank je wel
Ik heb nu eindelijk de Monaco blue kunnen scoren voor €62![]()
En ze hadden hem dit keer gewoon nog in full dressuur, nu nog een paard om voor te gebruiken
Gelukzak! Ik had hem net 10min voor het lezen van dit bericht besteld bij ruitergoed (gelukkig wel nog 20% maar toch)
Texas, staat mooi die Crystal! Ik vind hem ook mooi maar op een rode vos niet zo geweldig denk ik![]()
Muronia, sorry geen tips qua shirts.. Die witte is wel mooiAl lijkt je zadel naar voor te kantelen?
Ik moet trouwens stoppen met dekjes kopen![]()
1. ik heb er veeeel te veel
2. Mijn nieuwe zadels blijven maar op zich wachten. Ik heb enkel een leenspringzadel op dit moment, dus er liggen al zo'n 7 nieuwe dressuurdekjes te wachten![]()
Binnen een paar maanden verhuizen we en heb ik een hele grote kamer als "zadelkamer/dekjeskamer"Ik had vroeger zo'n rek met hangers maar die werd al snel te klein.
Dus als er mensen zijn met voorbeelden hoe zij hun dekjes bewaren thuis? Ik wil een winkel-gevoel hebben zodat alles mooi overzichtelijk isEn niet zoals nu allemaal op elkaar dat ik de kleuren niet goed zie.
Ik zat al zo lang te azen op de Monaco maar elke keer was ik te laat, nu dus een keertje mazzel

Ik moet ook stoppen met dekjes kopen trouwens want:
1. Ik heb geen paard en rijd momenteel ook niet
2. Dit is het 2e es dekje dat ik koop terwijl ik niet rijd
3. Maar ik hou geld over wegens geen paard hebben dus dan vind ik dat dat wel kan

Ik krijg het gewoon niet over mijn hart mijn es dekjes te verkopen, zal als de Monaco binnen is eens een foto maken van mijn kleine collectie.
anoukwendy schreef:Romy1234 schreef:Ik blijf hem op de purple white edge vinden lijken…
Die vergelijking heb ik wel eens geplaatst
[ [url=m/AG09O3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klopt heb hem wel eens voorbij zien komen, nu twijfel ik toch of ik mijn purple white wil verkopen en de purple gold er voor terug wil hebben, vind die eigenlijk wel mooier als de witte rand.