Lisa_WB schreef:Iemand nog een tip voor een pad voor onder de Roma zonder wollen onderzijde en met verwisselbare inlagen? Met de orginele ghost pads ben ik bekend
Ik heb een Grandeur halfpad met katoenen onderkant te koop.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Nala schreef:Heb er nu 10 besteld, heb de klinknagels opgemeten die er nu half uit hingen. Ik denk dat ik met de Chicago screws ook een wat veiliger gevoel heb. Die klinknagels zitten toch maar gewoon in elkaar geduwd, en aan mijn zadel waren er nu 4 gescheurd en los gegaan.
Soms komt er veel kracht te staan op de 4 nagels aan de lipjes van de zitting, mensen tillen soms het zadel er aan op, of halen met geweld de zitting er af (ik beweer niet dat jij of iemand dat gedaan heeft, maar het komt voor) en dan kan het stuk gaan...het wordt met een speciale machine in elkaar geperst, dat zou nooit "zomaar" moeten scheuren....
Solistar schreef:Kwetal schreef:
Soms komt er veel kracht te staan op de 4 nagels aan de lipjes van de zitting, mensen tillen soms het zadel er aan op, of halen met geweld de zitting er af (ik beweer niet dat jij of iemand dat gedaan heeft, maar het komt voor) en dan kan het stuk gaan...het wordt met een speciale machine in elkaar geperst, dat zou nooit "zomaar" moeten scheuren....
Ik heb eindelijk een Ghost gevonden die ik wilde, via marktplaats. Helemaal blij mee, tot ik erachter kwam dat aan 1 kant dit aan de hand is. Gelukkig lees ik mee in dit topic, en kon ik me de reparatie van Nala herinneren. Kan ik dit ook met Chicago screws repareren? Ik baal er wel van, heb het zadel laten verzenden en was ook niks over vermeld
[ [url=m/n5ChAc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Petrichor schreef:Mijn Kifrapad is binnen vandaag even in de bak gereden en dat ging mooi. Ben wel bang dat ik even niet van de grond kan opstappen want het is vrij glad allemaal. En volgens mij is deze pad dunner dan de Barefoot pad want ik moest strakker aansingelen. Morgen ga ik een lange buitenrit maken, dus even kijken hoe dat gaat.![]()
[ [url=m/zazBoF.jpg]Afbeelding[/url] ]