Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bel91 schreef:nickyu schreef:eigenlijk tot 1/7 , we hebben het nu verlengt met een maand , alleen deze maand dus
en zolang de voorraad strekt ivm kleuren die er uit zijn ( de dekens dus die er nu nog zijn op=op)
1/8 komt er een nieuwe kleur bij (rood)
dus de prijs blijft hetzelfde?
ook in augustus?
nickyu schreef:@pmarena ... zolang je het maar uit gemaks halve/korter woord geen boom gaat noemen
Citaat:als ik nog een vraag zie bedenk of hoor zal ik aan je denken
tot nu toe zijn staat zeker 95% van de vragen die we krijgen al op je site uitgelegd ..
Citaat:misschien een idee om als tip bij testzadels te vermelden dat om een zo goed mogelijke indruk te verkrijgen
het wel handig is om een aantal dingen van te voren al te meten zodat de verhuurders een zo goed afgestemt als mogelijk
test zadel kunnen toesturen .. (pommel maat , omtrek paard ivm singel , bij opliggende ruggegraat extra/stevige inlage ..
geen idee hoe anderen daar over denken ..
Citaat:beetje logisere volgorde bij de veelgestelde vragen is wel een goede alfabetisch is niet altijd logiser
Citaat:oja vraag die we wel vaak krijgen bij verschillende zadels wat de leder soort is waar het van vervaardigd is ...
Anoniem schreef:Jippie, ik persoonlijk vind hem echt wel te lang...zou dan voor maat 1 gaan.
Safiera schreef:Hebben jullie nog vragen + antwoorden die je mist op die pagina, als je denkt aan vragen die mensen kunnen hebben over de zadels en de rest van de Barefoot-collectie? Of vragen die je zelf hebt?
Citaat:en 9 van de 10 keer is dat simpelweg omdat ze het liever aan mij vragen via mail dan dat ze even de moeite nemen om te kijken op de website, best jammer is dat