Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bielsje schreef:Ik dacht even dat ik het topic moest gaan vragen waar ze je van dingen af praten... Maar de prijs was al genoeg![]()
[ Afbeelding ]
Ligt het aan mij of lanceren ze de hele tijd nieuwe dingen maar zonder echte aankondigingen? Of mis ik ze gewoon? Dat kan heel makkelijk
Bielsje schreef:Ik dacht even dat ik het topic moest gaan vragen waar ze je van dingen af praten... Maar de prijs was al genoeg![]()
[ Afbeelding ]
Ligt het aan mij of lanceren ze de hele tijd nieuwe dingen maar zonder echte aankondigingen? Of mis ik ze gewoon? Dat kan heel makkelijk
avensis schreef:Hier vandaag de velvet green van PS binnengekregen. I love it![]()
Afbeelding ]
[img=800x600]https://boktimg.nl/img/m/weoDhG.jpg[/img
Ik had hem bij Agradi besteld met een kortingscode voor 65,-
annaxmaex schreef:Heeft iemand toevallig de luxe twill? En heeft daar foto’s van? En foto’s met de crystal merlot gold?
[ Afbeelding ]
Ik heb wel de luxe modern, hele mooie kleur![]()
[ Afbeelding ]
DinkeyGirl schreef:annaxmaex schreef:Heeft iemand toevallig de luxe twill? En heeft daar foto’s van? En foto’s met de crystal merlot gold?
[ Afbeelding ]
Ik heb wel de luxe modern, hele mooie kleur![]()
[ Afbeelding ]
OMG ik ben zo verliefd op die modern luxe!!![]()
![]()
Ik zit echt op een kortingsactie te wachten anders had ik hem al lang gehad
Hier echt heerlijk gereden met de PSoS sea vandaag!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:De Sea staat echt gaaf!!
Ik heb heerlijk gestapt en een klein drafje met de Polar Night Glimmer![]()
[ Afbeelding ]
Zertab schreef:Meer mensen die al schade aan de glitters dekjes van PS hebben?
Denk nu 5 keer gebruikt![]()
[ Afbeelding ]
Deze plek kan ik niet eens verklaren?
En deze is ook vreemd.
[ Afbeelding ]
Haf_Woezel schreef:ik kom tot de conclusie dat ik vree veel spijt heb dat ik mijn ps of sweden mauve verkocht had de kerst editie![]()
[ Afbeelding ]
als iemand hem nog weet te liggen![]()