Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bielsje schreef:Ik dacht even dat ik het topic moest gaan vragen waar ze je van dingen af praten... Maar de prijs was al genoeg![]()
[ Afbeelding ]
Ligt het aan mij of lanceren ze de hele tijd nieuwe dingen maar zonder echte aankondigingen? Of mis ik ze gewoon? Dat kan heel makkelijk
Bielsje schreef:Ik dacht even dat ik het topic moest gaan vragen waar ze je van dingen af praten... Maar de prijs was al genoeg![]()
[ Afbeelding ]
Ligt het aan mij of lanceren ze de hele tijd nieuwe dingen maar zonder echte aankondigingen? Of mis ik ze gewoon? Dat kan heel makkelijk
avensis schreef:Hier vandaag de velvet green van PS binnengekregen. I love it![]()
Afbeelding ]
[img=800x600]https://boktimg.nl/img/m/weoDhG.jpg[/img
Ik had hem bij Agradi besteld met een kortingscode voor 65,-

annaxmaex schreef:Heeft iemand toevallig de luxe twill? En heeft daar foto’s van? En foto’s met de crystal merlot gold?
[ Afbeelding ]
Ik heb wel de luxe modern, hele mooie kleur![]()
[ Afbeelding ]

DinkeyGirl schreef:annaxmaex schreef:Heeft iemand toevallig de luxe twill? En heeft daar foto’s van? En foto’s met de crystal merlot gold?
[ Afbeelding ]
Ik heb wel de luxe modern, hele mooie kleur![]()
[ Afbeelding ]
OMG ik ben zo verliefd op die modern luxe!!![]()
![]()
Ik zit echt op een kortingsactie te wachten anders had ik hem al lang gehad
Hier echt heerlijk gereden met de PSoS sea vandaag!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:De Sea staat echt gaaf!!
Ik heb heerlijk gestapt en een klein drafje met de Polar Night Glimmer![]()
[ Afbeelding ]

Maak je een foto van de Ruby Wine? Ik ben benieuwd hoe hij staat! Ik twijfel nog voor de volgende keer, maar ook voor kerst want ik heb de ES Bordeaux en de Equito Black Cherry, maar ook de glitterdekjes, dus dat wordt een lastige keuze
Kerstmuts heb ik dan weer niet
Zertab schreef:Meer mensen die al schade aan de glitters dekjes van PS hebben?
Denk nu 5 keer gebruikt![]()
[ Afbeelding ]
Deze plek kan ik niet eens verklaren?
En deze is ook vreemd.
[ Afbeelding ]

Haf_Woezel schreef:ik kom tot de conclusie dat ik vree veel spijt heb dat ik mijn ps of sweden mauve verkocht had de kerst editie![]()
[ Afbeelding ]
als iemand hem nog weet te liggen![]()