Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samantha_ schreef:Wat balen zeg, zo’n vlek valt toch op lijkt me?
Ik heb deep olivine besteld bij hypostore. Nu nog shirtje scoren erbij, bij EJ niet verkrijgbaar in S.
Romy1234 schreef:Ik blijf hem op de purple white edge vinden lijken…
Romy1234 schreef:SharonIndezz schreef:Voor de liefhebbers… WILLEMPIE55 doet het op Epplejeck ook (nog) op ES
Dank je wel
Ik heb nu eindelijk de Monaco blue kunnen scoren voor €62![]()
En ze hadden hem dit keer gewoon nog in full dressuur, nu nog een paard om voor te gebruiken
Sellyxx schreef:@Texas, ik vind deze dressuurdekjes een stuk mooier staan dan je vorige springdekjes!
Romy1234 schreef:SharonIndezz schreef:Voor de liefhebbers… WILLEMPIE55 doet het op Epplejeck ook (nog) op ES
Dank je wel
Ik heb nu eindelijk de Monaco blue kunnen scoren voor €62![]()
En ze hadden hem dit keer gewoon nog in full dressuur, nu nog een paard om voor te gebruiken
Texas02 schreef:Romy1234 schreef:Ik blijf hem op de purple white edge vinden lijken…
Ik heb hem toevallig vergeleken met de purple white edge van een stalgenootje. De purple white edge is wel donkerder, maar het lijkt wel op elkaar. Alleen die heeft natuurlijk een witte rand en die van mij goudkleur. Maar zijn de purple white edge en de purple gold nu op de rand na precies dezelfde kleur? Want dan ga ik die denk ik niet meer kopen.
Haf_Woezel schreef:Hoi allemaal,
Kunnen jullie een mening geven welke bij zijn bonte kleur past?![]()
[ [url=m/XFHgEJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Farjen schreef:Gelukzak! Ik had hem net 10min voor het lezen van dit bericht besteld bij ruitergoed (gelukkig wel nog 20% maar toch)
Texas, staat mooi die Crystal! Ik vind hem ook mooi maar op een rode vos niet zo geweldig denk ik![]()
Muronia, sorry geen tips qua shirts.. Die witte is wel mooiAl lijkt je zadel naar voor te kantelen?
Ik moet trouwens stoppen met dekjes kopen![]()
1. ik heb er veeeel te veel
2. Mijn nieuwe zadels blijven maar op zich wachten. Ik heb enkel een leenspringzadel op dit moment, dus er liggen al zo'n 7 nieuwe dressuurdekjes te wachten![]()
Binnen een paar maanden verhuizen we en heb ik een hele grote kamer als "zadelkamer/dekjeskamer"Ik had vroeger zo'n rek met hangers maar die werd al snel te klein.
Dus als er mensen zijn met voorbeelden hoe zij hun dekjes bewaren thuis? Ik wil een winkel-gevoel hebben zodat alles mooi overzichtelijk isEn niet zoals nu allemaal op elkaar dat ik de kleuren niet goed zie.
Muronia schreef:Ik zou de orchid bloom graag willen, maar er is geen polo shirt bij te vinden (korte mouw dus). Is er van een ander merk een polo shirt die past bij de orchid bloom?
Wij reden vandaag met de ombre navy. En daar heb ik helaas ook geen bijpassende polo bij (tips zijn welkom)
[ [url=m/Q4mj3b.jpg]Afbeelding[/url] ]
En afgelopen weekend voor het eerst met mn white perfection gold
[ [url=m/aUFm3H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haf_Woezel schreef:Hoi allemaal,
Wij hebben een Shetlander gekocht, Winnetou!
Een (nog wat te dikke) grote pony van 1m05.
Mijn dochter en ik willen nu een dekje van PS of Sweden of Equestrian stockholm kopen, (spring pony zou moeten passen volgens ervaring vanop andere hun foto's)
maar kunnen het niet goed overeenkomen welke kleuren leuk zouden staan op Winnetou.
Ik ben voor roze, mijn dochter niet zo (fase voorbij) maar lichtblauw en paars vinden we ook wel leuk.
Kunnen jullie een mening geven welke bij zijn bonte kleur past?![]()
[ [url=m/XFHgEJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Op deze foto lijkt de Purple Gold haast iets donkerder dan de Purple White Edge, klopt dat? of komt dat door het licht?
@Farjen: dat kan inderdaad nog net, met het springdekje. Het zadel is best naar voren gebouwd!
Heeft iemand toevallig nog kortingscodes voor Agradi die werken onder de €50? Is nu niet voor ES/PS, maar omdat hier laatst mensen code hadden dacht ik, ik vraag toch maar even
annahiltlady schreef:Twijfels.. ik wil ofwel de dusty wine bestellen, of de evening haze.
Ik heb enerzijds een schimmel en anderzijds een bruine die bijna valk kleurt in de zomer. Wat zou er leuker staan?![]()
En nee, echt niet alle twee
[ [url=m/DB4sgR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K2ciO2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gAInMt.jpg]Afbeelding[/url] ]