Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Lisa_WB schreef:[ [url=m/0hdwo9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik gebruik deze pad. Zoek iets anders omdat deze eigenlijk te recht is aan de bovenkant, en daarom kruipt hij af en toe op de schoft
Dit is wel een hele oude Ghostpad.... Ben benieuwd naar je zadel? Is die van de zelfde leeftijd?
Lisa_WB schreef:Chantalla schreef:Ik had een Burioni Desert eronder en voor mij is die juist vrij rond aan de bovenkant. Misschien is dat wat? Foto ervan onder een ghost piccolo maat staat op de vorige pagina.
Burioni desert lijkt me een fijne pad indd, alleen valt hij voor mij af ivm niet verwisselbare inlages.
Daphneeeej schreef:Lisa_WB schreef:Iemand nog een tip voor een pad voor onder de Roma zonder wollen onderzijde en met verwisselbare inlagen? Met de orginele ghost pads ben ik bekend
Een grandeur met katoenen onderzeide laten maken op maat?
darkadia schreef:Lisa_WB schreef:Iemand nog een tip voor een pad voor onder de Roma zonder wollen onderzijde en met verwisselbare inlagen? Met de orginele ghost pads ben ik bekend
Kifra heeft tegenwoordig ook pads zonder wol. Die heb ik hier ook onder een Ghost liggen en zeer tevreden mee.
[ [url=m/AR8DK6.jpg]Afbeelding[/url] ]