2 weken is erg fijn om te testen, met dat nederlandse weer van hier weet je het nooit en dan kan je echt alles even laten bezinken en bepaalde dingen extra opletten
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xdesix schreef:Nickyu Heb jij ook ervaring met de HKM boomloze pads van jouw website?
[ Afbeelding ]
Die lijkt me wel wat, hoe ligt het onder het zadel? heb je een foto?
Buitenzinnig schreef:ankem schreef:Ik heb ook een prolite pad. Zou ik die tussen het zadel en de barefootpad kunnen leggen?
Waarom wil iedereen nu zo'n toren aan pads bouwen??? Dat maakt het niet smaller en zeker niet stabieler....
ankem schreef:Wat ik erg fijn vond, was de zachte zit. Gewoon een keer niet de voorkant kapot gereden. Dat is wel erg fijn. Ik vond het verder ook geen enorme verandering ofzo t.o.v. een boomzadel. Ik zat hierin direct rechtop en in balans.
Ik heb een barefootpad met schaap eronder. Was misschien met dit weer ook wel wat warm, waardoor ik de ruggengraat niet helemaal goed heb kunnen beoordelen.
Ik heb niet kunnen ontdekken aan de pad waar je nu de inlages eruit kunt halen.
Een iets smallere zit zou het wel wat makkelijker maken. Wie weet is dat wat, die hipsaver, om eens te proberen.
Ik heb ook een prolite pad. Zou ik die tussen het zadel en de barefootpad kunnen leggen?
cynthiar schreef:@pmarena: ik zag op je site dat barefoot een wolzitting heeft voor de barebackpad, net zoiets als de iberica. Maar er staat dat je beter het nieuwe model bbp kan hebben ivm ringetjes aan de voorzijde. Ik heb een model zonder die ringen. Hoe past dat dan. Is dat ook wel te doen. Heb jij hem zelf al getest?
Citaat:Nee, hij is nog niet leverbaar. Er is er wel een sample-model naar mij onderweg, die hoop ik van de week hier te hebben.
Maar Barefoot is er op zich vrij duidelijk over, dat ze dat toch een beetje afraden om hem op een RoP zonder ringen vooraan te gebruiken omdat hij dan geen goede houvast heeft...idd. dus ringetje eraan laten zetten wellicht?
Ankem: Voor de ruggengraatvrijheid zal de Prolite pad weinig helpen denk ik. De rugbies van het Barefoot-dekje gaat niet omhoog t.o.v. de ruggengraat door er iets bovenop te leggen...de "kussens" (inlages) onder het dekje moeten echt wat hoger worden dan (meer gaan uitsteken waardoor de rugbies verder omhoog getild wordt, van de ruggenwervels af).
Zal ik je van de week gewoon eens een pakketje toesturen met wat inlages en de HipSaver er in? Dan kun je daar nog wat extra mee experimenteren. Als je plechtig beloofd het pakketje aan het eind van je testperiode weer naar mij terug te sturen dan vind ik dat geen probleem hoor
Nu je eenmaal zo'n testzadel hebt moeten we ook alle opties er uit halen, je bent al zo gruwelijk lang aan het zoeken naar een fijn zadel en al kunnen we dit maar uitsluiten als optie, dan is het ook nuttig, maar dan moeten we er inderdaad even alles uit halen
Buitenzinnig schreef:Safiera schreef:Hey, sterkte he nickyu![]()
Hier wellicht ook wel interesse voor een ander model dan de cheyenne in maat 0
Maat 1 gaat toch ook niet echt werken op een poown van maar 1,35 (zusje heeft dat probleem)
Iberica pony of Premium Plus Ponymaat....