Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ambre schreef:80€ voorrijkosten?Hoever woon je dan bij hem vandaan?
Dacht dat de voorrijkosten 50€ waren?
Boom aanpassen vind ik redelijke prijs.
Vullen ook.Hier in de buurt is vulling geheel vervangen 250€.
Het is dat ik hem volledig vertrouw in zijn kunde,anders zou ik ook graag goedkoper gaan.
...
daar ben ik niet zo bang voor.
haha.renee16 schreef:Pas maar op met dat boom verbredenhaha.
Zojuist een prijsopgave gedaan (ter info) bij een ander: 95,-
Scheelt nogal met 220,-
Duim voor je dat je eruit komt Uprica !
Ken eigenlijk alleen Divoza die zó goedkoop zijn, maar je wordt er doorgaans echt niet gelukkig van als die aan je zadel gaan prutsen. Heb er heel wat ruggen door naar de kalote zien gaan. Singelstootje aanzetten à la, maar aanmeten en vullen of boom verbreden is wel echt precisiewerk. Vaak wordt er bij goedkoop werk niet naar het paard gekeken, maar gewoon "standaard" bijgevuld (hoeft paard ook niet mee, of na het vullen wordt niet opnieuw afgepast). Goed om kritisch te zijn dus hoor!
Was even benieuwd of ik dat terug kon vinden
Algemene prijs was meer dan schappelijk voor 4/5 keer voorrijden, tweedehands zadel, 2 zadels afpassen en testen, én mijn antieke vzh-barreltje bijvullen
?
.

Googelen scheelt een hoop ellende! Er zijn zeker wel meer goede zadelmakers buiten alleen Arno, maar het is erg lastig het kaf van het koren te scheiden.
). De ene boommaat 31 is de andere niet, en met vullingverdeling kun je een hoop doen.
), je moet niks maar ik wil wel graag even waarschuwen dat je echt kritisch moet zijn op wie je aan je zadel laat
Zadelmaker is bij mijn weten een vrij beroep nl, en zodra de prijs zo laag is gaan er bij mij alarmbelletjes rinkelen. Hoeft niet verkeerd te zijn, maar extra alert zijn is nooit erg.
Qua service staat Arno uitermate goed bekend, en dat is dus ook een van de redenen waarom ik toen voor hem gekozen heb (hier nog steeds naar volle tevredenheid, overigens. Paard en ruiter drie maanden later nog steeds volop in hun nopjes met zadel
). ambre schreef:Ik vind juist zijn service geweldig!
Past kosteloos het zadel aan als ik in de tussentijd mijn paard omruil.
Denk niet dat hij aan mij rijk is geworden door alles wat hij voor me heeft gedaan.
Hij heeft het enorm druk en snap goed dat hij niet zit te wachten op veel werk aan een zadel wat niet bij hem gekocht is.
Al aardig zat dat hij dat wil doen!
als je zadel voor geen meter had gepassen en je je paard langdurig pijn had bezorgt was het in mijn ogen een ander verhaal