Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Originele was voor mijn paard ook aan de grote kant.
Ik ga hem hier in de buurt ook wat bekender maken, binnenkort brevetdeelname haha. Ben benieuwd of jury er iets over gaat zeggen. 
). Ik ben echt heel benieuwd, mijn paard is een bange scheet die nogal onrustig wordt in de aanleuning. Vroeger had ik helemaal geen aanleuning, maar na een lange (ongoing) training komt hij steeds vaker contact zoeken. Behalve op de momenten dat iets heel erg eng wordt. singa schreef:Ik ga hier mee volgen
Heb vandaag een multi besteld op Divoza (25% korting). Ik ben echt heel benieuwd, mijn paard is een bange scheet die nogal onrustig wordt in de aanleuning. Vroeger had ik helemaal geen aanleuning, maar na een lange (ongoing) training komt hij steeds vaker contact zoeken. Behalve op de momenten dat iets heel erg eng wordt.
Maar helaas maar 1 maat 

Ik heb nog wel een webshop waar hij misschien nog is (zou ik donderdag even voor je kunnen informeren, dan komt die dame ervan bij mij lesgeven, zeer betrouwbaar iemand), maar het is wel in België helaas, dus verzendkost zal dan wellicht hoger liggen dan bij dochorse
kleur helaas. Nou is dit hoofdstel al wel 4 jaar in gebruik. Dus het is leuk die kleur, maar dan moet je je hoofdstel niet te vaak invetten etc.
ben er super blij mee, en de ondergelegde stiksels passen mooi bij mijn zadel, hier een close up je en wat actiefotos
(let niet op mijn geconcentreerde rijgezicht :p, en ik hoop dat ze het doen, tinypic werkt nooit zo goed mee bij mij)