Kimley schreef:Staat wel chique
Ik hoop dat die korting van ps morgen ook op de nieuwe kleuren geld.. dan bestel ik de lilac
Helaas alleen geldig voor vandaag.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sky_As schreef:Meelezer hier.... Jullie hebben het allemaal over horselet? Ik ben overal aan het zoeken maar krijg geen website gevonden, wat doe ik fout?
Pattypaard schreef:Kimley schreef:Staat wel chique
Ik hoop dat die korting van ps morgen ook op de nieuwe kleuren geld.. dan bestel ik de lilac
Helaas alleen geldig voor vandaag.
Sky_As schreef:De walnut full staat niet op sold out Maar is ook niet toe te voegen.... Jammer
renee16 schreef:Weten jullie of de leveringsvoorwaarden Horselet (Ups) altijd wat langer duurt? Krijg nu bericht dat deze morgen naar een servivepoint van ups gestuurd wordt?!
Een week na mijn bestelling en ipv thuis bezorgen lijkt deze rechtstreeks naar een servicepoint te gaan.. en dat voor 9,- verzendkosten.
renee16 schreef:Weten jullie of de leveringsvoorwaarden Horselet (Ups) altijd wat langer duurt? Krijg nu bericht dat deze morgen naar een servivepoint van ups gestuurd wordt?!
Een week na mijn bestelling en ipv thuis bezorgen lijkt deze rechtstreeks naar een servicepoint te gaan.. en dat voor 9,- verzendkosten.
minetje schreef:renee16 schreef:Weten jullie of de leveringsvoorwaarden Horselet (Ups) altijd wat langer duurt? Krijg nu bericht dat deze morgen naar een servivepoint van ups gestuurd wordt?!
Staan in dit topic meerdere berichten over de levertijd van hun en inderdaad dat het naar een service punt gaat. Staat ook op de website dat het niet thuis bezorgd wordt, maar snap dat je daar overheen leest als je helemaal enthousiast bent om je bestelling![]()
Ik denk dat de verzendskosten veel duurder zijn als je het thuis wil laten bezorgen en dat ze daarom dit gedaan hebben. En een week vanuit Zweden en met alle vertragingen van tegenwoordig valt dat wel mee toch?