Ik heb een vraagje. Hoe vallen de rijbroeken? Want ik zie dat de grootste maat 42 is en ik 44/46 nodig heb. Vindt ze namelijk behoorlijk mooi.
Wiskey1
Geplaatst: 07-09-18 17:39
bora schreef:
Ik heb een vraagje. Hoe vallen de rijbroeken? Want ik zie dat de grootste maat 42 is en ik 44/46 nodig heb. Vindt ze namelijk behoorlijk mooi.
Ik vind t lastig zeggen, ze zijn wel mooi soepel. Ik heb normale maat 40, rijbroeken standaard 42. Ook bij lemieux. Misschien eens kijken of je ergens bij een ruitersportzaak zou kunnen passen? Er zijn volgens mij steeds meer die lemieux hebben
Als ik op de site van lemieux kijk zijn de dekjes (cc kuxery) £39,95. Als ik vraag aan Siri ( ) hoeveel euro dat is zegt hij €44,66. Zet ik alle prijzen in euro, zegt hij dat hetzelfde dekje €59,95 is. Hoe kan dat?
Op welke site kijk je? Ik kijk nu op HorseHealth en daar zijn ze €47.94.
swatch
Geplaatst: 08-09-18 13:55
Ik heb dit ook al wel geconstateerd en terug gekoppeld aan horsehealth. Ze geven aan dat de euro prijzen zo zijn om fluctuaties in de wisselkoers op te vangen. (Op een dekje 15-25 euro meer dan de wisselkoers van dat moment) Ik vond het in ieder geval te veel in hun voordeel vallen. Ze zouden er nog eens naar kijken. Maar je kunt ook in ponden bestellen en afrekenen.