Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Akke_sSpring schreef:Ja, ik heb een Barefoot Lexington.
Het is nog niet eerder voorgekomen. Het enige wat eigenlijk veranderd is is het lamsvel maar die is heel mooi wollig en veerkrachtig.... Dan zou je idd denken dat het bij mij ligt, en ik ben de eerste die aan zelfreflectie doet maar ik kan me niet voorstellen dat het nu ineens zo tekent..... Ik rijd nu een jaar met Barefoot, met verschillende onderleggers en het heeft nog nooit droge plekken veroorzaakt. Zou toch raar zijn..... Ik heb wel een dubbele inlage onder mijn pommel liggen dus wellicht dat de plaats waar ik zit dan iets meer omlaag geduwd wordt , dat het laagste punt onder mijn billen misschien te scherp is geweest en ik daarbij onbewust misschien meer op links heb gezeten? Volgende keer mar weer proberen met een enkele inlage onder de pommel.
Kwetal schreef:Back to the basics mensen - de Scythen en hun tijdgenoten (rond 400 voor Christus) scheurden met zijn allen rond op een kussentje en als ze niet doodgingen in de strijd, werd iedereen gewoon oud.... En die mensen zaten dagen in het zadel, niet een rondje boscrossen van een paar uur.