Hahaha Je hebt goede inspiratie, Kaat is ook sexy goud! Ik ga ook even spitten binnenkort tussen mijn foto's!
Niet schrikken als morgen je zadelkast open staat en al je spullen weg zijn hoor Ik denk dat ik vannacht een bezoekje kom brengen Zou dus wel heel zuur zijn zou zoiets gebeuren nu
Poown in nieuwe lila set. Dekje is eskadron violet en bandages op HE gekocht.https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
liefsmarleen schreef:ohwauw,ik zou er een uur over doen om te kiezen welk dekje ik die dag maar gebruik hahaJa, precies!Zou nooit een keuze kunnen maken ben ik bang haha
__Astrid schreef:Iemand die hem eventueel in afb kan plaatsen? iPad kan dat niet. Stuur de link anders maar even naar mij, ik wil 'm wel voor je in een afbeelding zetten?
Nu hou ik echt op haha. Helaas nog altijd niet alles gehad. Zijn al wel een heel aantal van verkocht hoor
Oh wauw Euh hoe groot moet je kast wel niet zijn ? En trouwens als je kast morgen leeg is , ik was het niet! *lalalal*
BenteMaxime schreef:__Astrid schreef:Iemand die hem eventueel in afb kan plaatsen? iPad kan dat niet. Stuur de link anders maar even naar mij, ik wil 'm wel voor je in een afbeelding zetten?Staat hierboven
__Astrid schreef:__Astrid schreef:Iemand die hem eventueel in afb kan plaatsen? iPad kan dat niet. Stuur de link anders maar even naar mij, ik wil 'm wel voor je in een afbeelding zetten?Staat hierboven [/quote]Sorry, ik slaap al haha.Ik kan helaas je foto niet zien.. Dus het gaat niet lukken!
Nee hoor. Niks dikke miljonair. Alles 2e hands gekocht. En inmiddels ook weer veel verkocht. Erg hè dames .. *schaamt zich diep*