Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Famke0506 schreef:Ik wil de soft lemon bestellen bij ruitergoed, maar gaat geen korting vanaf. In hun verhaal zie je het dekje wel met korting, beetje jammer
Texas02 schreef:Ik heb net de story bekeken en daar staat inderdaad de soft lemon in, in full dressuur. Als je er dan op klikt, krijg je hem ook met korting te zien maar als je dan door gaat naar de website kost hij gewoon weer 85 euro. Misschien even een berichtje sturen aan Ruitergoed? Het kan natuurlijk een foutje zijn.
Texas02 schreef:Raar.. Eigenlijk zie je de kortingen toch zonder inloggen? Ik zie iig wel kortingen op hun website zonder inloggen, maar alleen op sommige kleuren en op andere dan weer niet..
Texas02 schreef:Ja, dat is zeker gek.. Hypostore heeft hem wel met korting: https://hypostore.nl/equestrian-stockho ... _BwE#525=5
Famke0506 schreef:Texas02 schreef:Ik hoop het voor je!
RG heeft geantwoord, de full dressuur lemon is niet in de korting, maar Hypostore heeft me een pb gedaan en kan het dekje daar met 25% korting kopen, dus top service van Hypostore
DiscoDipp schreef:Famke0506 schreef:
RG heeft geantwoord, de full dressuur lemon is niet in de korting, maar Hypostore heeft me een pb gedaan en kan het dekje daar met 25% korting kopen, dus top service van Hypostore
Had RG dan echt alleen korting op de Cob versie??Of begrijp ik iets verkeerd.