Mylene_vw schreef:Ook een keer een foto in set!
Marine van PS met neptuna shirtje en riem.
Rijlegging ook van PS, die vind ik echt heel fijn!
[ [url=m/Z210jl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chique!
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Bielsje schreef:Heeft iemand de gouden tip?
Voor een fotoshoot gaat een paard in Golden Olive maar de matchende polo is natuurlijk nergens meer te krijgen Wat gaat enorm mooi matchen qua truitje, base layer of shirt??
k_m schreef:@mylene, Ik ben al suuuper lang aan het kwijlen op de bruine versie , maar die blauwe zijn echt ook wel super chique seg! Opvallenda maar niet zo in your face als die nieuwe kingsley laarzen. Erg mooi en stijlvol!! Ben benieuwd hoe ze na langere tijd bevallen! (sporen riempjes misschien bij celeris? )
k_m schreef:@mylene, Ik ben al suuuper lang aan het kwijlen op de bruine versie , maar die blauwe zijn echt ook wel super chique seg! Opvallenda maar niet zo in your face als die nieuwe kingsley laarzen. Erg mooi en stijlvol!! Ben benieuwd hoe ze na langere tijd bevallen! (sporen riempjes misschien bij celeris? )
Tango1979 schreef:Bielsje schreef:Heeft iemand de gouden tip?
Voor een fotoshoot gaat een paard in Golden Olive maar de matchende polo is natuurlijk nergens meer te krijgen Wat gaat enorm mooi matchen qua truitje, base layer of shirt??
Als je een maat L zoekt, ik heb de ES coltrui die ik eigenlijk nooit aandoe. Idem met een Spooks trui die perfect kleurt