Jackytje schreef:Ziet er goed uit Cynthia! Hopelijk bevalt het zadel je.
Die Grandeur pads vind ik ook erg mooi. Veel leuke kleurtjes. Kans is groot dat er ook zo eentje in huis komt als ik een Hidalgo aanschaf. Over Hidalgo gesproken - Vrijdag komt Horsestuff & more langs om een Valencia te passen op Boris. Heel erg benieuwd of het wat is voor ons. Helaas zijn alle andere zadels in haar assortiment buiten mijn budget, dus als ik nog zadels pas die dag is het puur voor de leuk.
Ga je dan de Valencia 2 passen of voor de special? Als je wel aan de special zit te denken meer dan is de startrekk espaniola wel ook binnen je budget. Die heeft Wendy ook. Ik heb ze toevalig dus alle 2 zoals je kan zien op de foto’s van de grandeurpads. Geweldige zadels zijn het!

Mijn Silverado is qua lederkwaliteit ook geen high-end zadel, maar dat kan me eigenlijk niet zo veel schelen. Ik ben toch geen wedstrijdruiter oid. Zolang het zadel lekker zit en er op het eerste zicht prima uit ziet (als in, niet enorm beschadigd) is het goed voor mij.
Bedankt! Ik hoop dat paardlief zich een beetje goed gedraagd vooral haha. En dat het wat is voor ons.. want eerlijk gezegd ben ik dan nog meer beperkt in mijn opties helaas.
Hij heeft bv ook heel dunne kussens nodig, die had ze nog niet. Gelukkig rijd ik met een Silverado dus had ik een paar dunne kussens die we wel even konden gebruiken. Het voorboogje moet ook net iets breder gemaakt worden, nu zat ik nog wat naar achteren. Zitmaat ook net iets groter. Ik vond de Valencia veel fijner dan de Venice. Paard liep er vlot onder en sprong 2x netjes aan in galop terwijl dat echt nog een work in progress is! Veelbelovend dus, dat hij dat zelf al deed met een zadel dat nog niet 100% aangepast is aan ons. Ik kon ook perfect aan zijn buik met mijn kuiten nu.