Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karev schreef:Karev is dus ook kort..en ik nie..
Lisa_vera schreef:Owjah dat is natuurlijk nogal logisch hahaha.
Je kan natuurlijk wel een dunne blanket tussen je zadel het de pad doen? Die zijn er wel dun te krijgen toch?
De bruine met zwarte vind ik heel gaaf. Toen destijds andere ideeen dus heb ik de classic.
Nu dus opzoek naar Donkerbruine leren sliertjes (kan ik mooi aan de ringetjes vastmaken)
Donkerbruin seatsaver
Donkerbruine fenders en beugels (misschien wel gewoon zwarte, je kan tegenwoordig ook ze bruin verven toch?!)
En dan de fork, maar dan zit ik wel een beetje hoe je die vast maakt natuurlijk ivm de enkele rits.
Een stalgenoot heeft het door het bestaande stiksel een draad geweven (vind ik persoonlijk wel een beetje spannend om te doen).
Iemand nog andere ideeen voor het pimpen??
yvonne1303 schreef:Het blijft een gaaf zadel die libra. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de libra vanaf dag 1 super lekker vond. Lekkerder dan de BF. Wat bij de libra ook heel lekker is, is de pommel en de zitting eraf halen en dan de barefoot schaap ride on erop, die wat je normaal op een bareback pad doet. Zelfs met HD inlages, echt zalig. Maar voor de langere ritten ga ik toch voor de BF.
Blijheid schreef:Ik herken wel wat je zegt Geryon. Dan niet over de Libra, maar meer in het algemeen.
Eigenlijk zitten de zo dun mogelijk inlages het lekkerst, je voelt je paard het fijnst. Als het alleen om mijn comfort ging dan zou ik het liefst met een fellsattel rijden, met beugels.
Maar dan komt er een stemmetje wat zegt 'dat kan niet goed gaan', en kies je toch voor (bijvoorbeeld) HD inlages, of anderszins iets stevigs en drukverdelends. Het zit minder fijn, je voelt je paard minder goed, maarja. voor je paard/pony waarschijnlijk wel een stuk prettiger en hem/haar heel houden is natuurlijk super belangrijk.
Daar de balans in zoeken is en blijft heel ingewikkeld vind ik.
yvonne1303 schreef:Het blijft een gaaf zadel die libra. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de libra vanaf dag 1 super lekker vond. Lekkerder dan de BF. WAt bij de libra ook heel lekker is, is de Pommel en de zitting eraf halen en dan de barefoot schaap ride on erop, die wat je normaal op een barebCk pad doet. Zelfs met HD inlages, echt zalig. Maar voor de langere ritten ga ik toch voor de BF.