Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Uprica schreef:hoe lang hebben jullie nu in total moeten wachten op jullie zadel? en hebben jullie dan ook een leenzadel gekregen als overbrugging?
Damelza schreef:Ik heb mijn zadel. Maar heb een beetje gemengde gevoelens.
Vorige keer liep paard onwijs te kloten in de galop. Reed toen zonder dekje en toen ging hij in de galop flink rodeo. Deze keer reed ik met dekje, en ging hij bij de overgang in de galop juist heel erg in de staak. Dit deed hij toen mijn vorige zadel niet meer paste (drukte te veel op de voorkant) ook. Had ook wel een beetje het idee dat ik naar voren werd gegooid in de galop
Damelza schreef:sinds gisterenavond
misschien dat ik er iemand anders ernaar moet laten kijken?
en zou je nog kunnen zeggen dat je het zadel niet wil?
Damelza schreef:sinds gisterenavond
misschien dat ik er iemand anders ernaar moet laten kijken?
en zou je nog kunnen zeggen dat je het zadel niet wil?
Whisperke schreef:Ik heb een half jaar op mijn zadel moeten wachten.. ik had wel een leenzadel.. in mijn tijd is er toen de vrouw van de fabriekseigenaar gestorven wat leiden tot oponthoudt.
Damelza.. ik neem aan dat hij nog naar je zadel heeft gekeken en dat je er even op gereden hebt toen hij er was.. heb je het toen ook gemerkt? verder zou ik niet van 1 keer zeggen dat het meteen aan het zadel ligt.. op het moment dat je lang met een slecht passend zadel hebt gereden, is het voor het paard ook vreemd.. ik denk dat je het vertrouwen moet hebben dat het goed is.. merk je na een week nog geen verschil en dat je paard blijft staken, stuur even een mailtje hij komt dan echt wel terug om te kijken, om je probleem te verhelpen.. het zijn meerdere factoren die meespelen..
mywayzidane schreef:Waarom meteen een ander laten kijken? Ik zal eerst Arno laten komen en een kans geven. Er lopen genoeg mensen rond die mensen als klant binnen willen halen en inspelen op de onzekerheid van de klant.
Je gaf zelf al van te voren aan dat je paard wat veranderd is in bouw.
Jamiejoyce ik zal even contact opnemen. Heb je de zadel controle na 6 weken al gehad?