(shirtje van Kramer, iets lichter maar valt niet heel erg op vind ik)

Nu staat eigenlijk toch de olive nog op ons lijstje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimley schreef:Jolynne schreef:De ice coffee heeft stoffen binnenkant.
Ik ga hem morgen gebruiken op mijn snel zweterige (ook) tinker, ik laat dan weten hoe het mij is bevallen qua gebruik/passen etc tegenover de es.
Plaats je dan een foto ?
Daphara schreef:Al twee uur niets gepost in dit topic? Ik moest het zowaar gaan zoeken in mijn lijst met volgtopics, normaal staat het altijd ergens bovenaan.
Hoe lang moesten jullie wachten op de met korting gekochte dekjes van Ruiter & Co en van Hypostore?
Vandaag alweer niets binnen gekregen, maar wel bericht van HypoStore dat mijn zending pas de 12e van juni compleet is. Van Ruiter & Co nog niets gehoord.
Daphara schreef:Al twee uur niets gepost in dit topic? Ik moest het zowaar gaan zoeken in mijn lijst met volgtopics, normaal staat het altijd ergens bovenaan.
Hoe lang moesten jullie wachten op de met korting gekochte dekjes van Ruiter & Co en van Hypostore?
Vandaag alweer niets binnen gekregen, maar wel bericht van HypoStore dat mijn zending pas de 12e van juni compleet is. Van Ruiter & Co nog niets gehoord.
Utixo schreef:Hypostore heeft echt mooie dingen, maar ik bestel er nooit vanwege de levertijd. Ik hoor heel erg veel dat de levertijd heel lang is en daar heb ik niet persé veel zin in.